نتیجه انتخات شورای شهر احمدآباد مستوفی در بازشماری آرا تغییر نکرد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسعود مرسلپور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از بازشماری آرای صندوق‌های شهر احمدآباد مستوفی خبر داد و گفت: در پایان بازشماری آرا هیچ تغییری در نتیجه اعلام شده ایجاد نشد. مرسلپور افزود: بازشماری صندوق‌های باقی مانده شهر احمدآباد مستوفی روز یکشنبه با حضور اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت انجام شد […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسعود مرسلپور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از بازشماری آرای صندوق‌های شهر احمدآباد مستوفی خبر داد و گفت: در پایان بازشماری آرا هیچ تغییری در نتیجه اعلام شده ایجاد نشد.
مرسلپور افزود: بازشماری صندوق‌های باقی مانده شهر احمدآباد مستوفی روز یکشنبه با حضور اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت انجام شد تا همه صندوق‌های این شهر در دو مرحله مورد بازشماری کامل قرار گیرد.
وی ادامه داد: با همدلی و تعامل مناسبی که بین اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی و همچنین نظارت انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی وجود داشت انتخابات در شهرستان به خوبی برگزار شد.
فرماندار اسلامشهر در ادامه بیان داشت: با توجه به اطلاعیه شرکت توانیر در خصوص افزایش دمای هوا در روزهای آتی و ضرورت همراهی مردم در کاهش مصرف برق، از مردم عزیز اسلامشهر درخواست داریم مصرف آب و برق را مدیریت و مدیران ادارات نسبت به کاهش روشنایی فضاهای اداری اقدام کنند.
وی گفت: از کسبه و بازاریان شهرستان و همچنین متصدیان واحدهای تجاری و صنعتی نیز درخواست داریم تا نسبت به صرفه جویی در مصرف برق اقدام کنند تا این روزهای گرم و پرمصرف نیز با حداقل قطعی برق سپری شود.
فرماندار اسلامشهر ادامه داد: کاهش و مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت‌های اوج بار (۱۲ الی ۱۸) به میزان ۲۰ درصد، از بروز خاموشی برق پیشگیری می‌شود.

🔹@ostan_teh