نجات ۴ فرد گم شده در ارتفاعات صعب العبور منطقه گل افشان سمیرم

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: طی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان حدود ساعت ۱۸ مبنی بر مفقودی و گرفتار شدن چهار نفر در ارتفاعات منطقه گل افشان بلافاصله یک تیم امدادی در شرایط برف و سرمای شدید از پایگاه دولت قرین سمیرم به محل حادثه اعزام شد. وی […]

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: طی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان حدود ساعت ۱۸ مبنی بر مفقودی و گرفتار شدن چهار نفر در ارتفاعات منطقه گل افشان بلافاصله یک تیم امدادی در شرایط برف و سرمای شدید از پایگاه دولت قرین سمیرم به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از ۶ ساعت جستجو و تلاش در تاریکی شب و سرمای شدید، نجاتگران به این افراد دسترسی پیدا کرده و سپس برای اسکان و اقدامات اولیه سرمازدگی به روستای گل افشان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از حوادث اینچنینی به خاطر انجام سفرهای غیرضروری صورت می‌پذیرد خاطرنشان کرد: از عموم مردم تقاضا داریم به دلیل برودت هوا و یخبندان از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز نموده و حتی الامکان در شرایط کنونی از صعود به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

منبع : خبرگزاری مهر