نجیب میقاتی: دولت آینده مسئله مرزها و برق را حل خواهد کرد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، نجیب میقاتی نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان گفت که دولت جدید مسئله ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، مذاکرات با صندوق بین المللی پول و پروژه برق با مصر، سوریه و اردن را تکمیل خواهد کرد. میقاتی در یک نشست خبری در بیروت با بیان […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، نجیب میقاتی نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان گفت که دولت جدید مسئله ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، مذاکرات با صندوق بین المللی پول و پروژه برق با مصر، سوریه و اردن را تکمیل خواهد کرد.
میقاتی در یک نشست خبری در بیروت با بیان اینکه مشورت با نمایندگان پارلمان در خصوص ساختار دولت آینده طی دو روز آینده به اتمام خواهد رسید، افزود: منافع ملی مقدم بر هر چیزی است و به اذن خدا دولت آینده به وظیفه خود عمل خواهد کرد و فعالیت‌های دولت قبلی به ویژه اقدامات مربوط به صندوق بین المللی پول، مسئله برق و ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را تکمیل خواهد کرد.
وی ادامه داد: فعالیت‌های مربوط به تشکیل دولت جدید به صورت سالم پیش خواهد رفت.
میقاتی عنوان کرد: اظهارات نمایندگان شنیده شد و مهمتر اینکه همه طرف‌ها شرایط کشور را می‌دانند و می‌دانیم که نصیحت‌ها و نظرات ارائه شده در جلسات به نفع کل کشور است.
روز پنجشنبه گذشته منابع لبنانی اعلام کردند که نجیب میقاتی به عنوان مأمور تشکیل کابینه جدید این کشور انتخاب شده است.
گفتنی است، ۵۴ نماینده از مجموع ۱۲۸ نماینده پارلمان این کشور با مکلف شدن نجیب میقاتی به عنوان نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه جدید موافقت کردند.

منبع : مهر نیوز