نحوه برگزاری مراسم اربعین با حضور مسئولان ذیربط بررسی شد

روح الله نجابت در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، گفت: مسئولانی از وزارت کشور، نیروی انتظامی، اورژانس، سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت راه و شهرسازی، ستاد اربعین، سازمان صدا و سیما، سازمان هلال احمر و وزارت امور خارجه در این جلسه […]

روح الله نجابت در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، گفت: مسئولانی از وزارت کشور، نیروی انتظامی، اورژانس، سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت راه و شهرسازی، ستاد اربعین، سازمان صدا و سیما، سازمان هلال احمر و وزارت امور خارجه در این جلسه حضور یافتند و درباره مراسم اربعین امسال بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
وی بیان کرد: در ابتدا معاون امنیتی وزیر کشور توضیحاتی درباره برگزاری اربعین به نمایندگان ارائه داد و سپس اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تأکید کرد: متأسفانه نقاط ضعفی در مراسم اربعین امسال وجود داشت و علیرغم اینکه تعداد مسافران اربعین از سال‌های قبل کمتر بود اما شاهد مشکلاتی بودیم که این مسائل در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نجابت افزود: ابهاماتی درباره باز یا بسته بودن مرزها، قیمت بلیت هواپیما، موضوع مربوط به واکسن کرونا و نوع تردد زمینی و هوایی زائران وجود داشت که نمایندگان حاضر در این جلسه، این موارد را مطرح کردند.
نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: در ادامه مسئولان ذیربط هم توضیحات خود را ارائه دادند که برخی از توضیحات آنان قانع کننده بود اما انتظارما این بود که هماهنگی بیشتری برای مراسم اربعین انجام می شد و در اربعین امسال هماهنگی ها مطابق با انتظار نبود.

منبع : خبرگزاری مهر