نخستین دوره از مناظرت دانشجویی در استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت الله سید نصیر حسینی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با حضور دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد، نخستین دوره از مناظرت دانشجویی با محوریت موضوعات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه دانشجو همیشه در حال مطالبه گری و مبارزه با فساد است، گفت: یکی از […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت الله سید نصیر حسینی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با حضور دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد، نخستین دوره از مناظرت دانشجویی با محوریت موضوعات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دانشجو همیشه در حال مطالبه گری و مبارزه با فساد است، گفت: یکی از مراکز مورد طمع دشمن، دانشگاه است و آنها به صورت هدفمند به دنبال نفوذ در دانشگاه‌ها هستند.
حسینی افزود: مناظره‌ها بر پایه تقویتِ فرهنگ گفتگو در جامعه برگزار می‌شود و ما می‌توانیم با گفتگو، بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کنیم و کسی نمی‌تواند نقش تأثیرگذار دانشجو در جریان اجتماعی کشور را نادیده بگیرد.
وی با بیان اینکه دشمن سعی می‌کند با برنامه و ابزار مخالف، فرهنگ دانشجوی انقلابی را در دانشگاه تضعیف و تخریب کند، گفت: دشمن به دنبال ترویج اهداف خود در همه حوزه‌ها از جمله حوزه علمی است و ما باید گفتگو را از سطح مبنایی تقویت کنیم چرا که گفتگو در فرهنگ و تمدن ایرانی و دین ما نهادینه است.