نخستین دوره مسابقات شطرنج رپید ریتد در شیروان برگزار شد

سیده طاهره عظیم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات شطرنج رپید ریتد جام کشوری کوثر به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار شد. رئیس هیأت شطرنج شهرستان شیروان گفت: در این مسابقات شطرنج‌بازان از کشور همسایه افغانستان و همچنین از استان‌های […]

سیده طاهره عظیم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات شطرنج رپید ریتد جام کشوری کوثر به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار شد.
رئیس هیأت شطرنج شهرستان شیروان گفت: در این مسابقات شطرنج‌بازان از کشور همسایه افغانستان و همچنین از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه در پایان به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز نقدی تقدیم شد افزود: به ۱۸ بازیکن برتر جوایز نقدی و تعداد ۱۴ عدد هدیه نیز از سوی هیأت‌های رؤسای شهرستان‌های بجنورد، قوچان، شیروان و درگز تقدیم شد.
عظیم زاده ادامه داد: از حامیان مسابقه و همچنین از مدعوین و مسئولین مسابقه از جمله فرماندار، شورای شهر، نیروی انتظامی، رئیس‌هایت بومی محلی و… تشکر می‌کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر