نخست‌وزیر مالزی بر ضرورت توقف اقدامات «شرم‌آور» اسراییل تاکید کرد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کشورهای اندونزی و مالزی امروز شنبه در بیانیه ای مشترک از شورای امنیت سازمان ملل خواستند تا برای توقف حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه مداخله کند. بر اساساعلام این خبرگزاری، (محی‌الدین یاسین) نخست‌وزیر مالزی طی تماسی تلفنی با «جوکو ویدودو» رئیس‌جمهور اندونزی گفتگو و […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کشورهای اندونزی و مالزی امروز شنبه در بیانیه ای مشترک از شورای امنیت سازمان ملل خواستند تا برای توقف حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه مداخله کند.
بر اساساعلام این خبرگزاری، (محی‌الدین یاسین) نخست‌وزیر مالزی طی تماسی تلفنی با «جوکو ویدودو» رئیس‌جمهور اندونزی گفتگو و بر ضرورت توقف اقدام‌های «شرم‌آور» اسرائیل تاکید کرد.
از دوشنبه گذشته و پس از آنکه محور مقاومت در واکنش به جنایات دشمن صهیونیست علیه ملت مظلوم فلسطین، قدم به صحنه گذاشت؛ حملات هوایی این رژیم غاصب به نوار غزه نیز آغاز شد تا آنجا که امروز شمار شهدا که در میان آنها زنان و کودکان نیز به چشم می‌خورند به ۱۳۹ نفر افزایش یافته و تعداد مجروحین نیز از هزار نفر فراتر رفته است.