نساجی محکوم به پیروزی برابر فولاد خوزستان است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، ساکت الهامی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر فولاد خوزستان عصرجمعه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر افزود: پیروزی خوبی هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان گرفتیم و در دیدارهای پیش رو با توجه به فاصله کم امتیاز تیم‌ها، محکوم به پیروزی در بازی فرداجمعه برابر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، ساکت الهامی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر فولاد خوزستان عصرجمعه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر افزود: پیروزی خوبی هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان گرفتیم و در دیدارهای پیش رو با توجه به فاصله کم امتیاز تیم‌ها، محکوم به پیروزی در بازی فرداجمعه برابر تیم فولاد هستیم.
وی ادامه داد: شاید فردا دیداری سخت و بسیار تاکتیکی از جانب هر دو تیم شاهد باشیم و بازی چندان زیبایی از آب در نیاید.
وعده عیدی الهامی برای هواداران
سرمربی تیم نساجی مازندران اظهار کرد: البته هر دو تیم می‌دانند به چیزی می‌خواهند برسند و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. الهامی تصریح کرد: امسال تیم نساجی و هم هواداران شرایط سختی داشتند و امیدوارم که با تلاش بچه‌ها بتوانیم، جبران مافات کرده وعیدی خوبی به هواداران بدهیم.
وی با بیان اینکه در بازی فردا کاری به رقیبان‌مان نداریم و برای خودمان بازی می‌کنیم، تصریح کرد: هر چند می‌دانم کار سخت است و فردا سخت‌ترین دیدار خانگی نساجی در این فصل خواهد بود، اما امیدوارم تمرکز لازم از نظر روحی و جسمی داشته باشیم تا بازی در کنترل ما باشد.
مصدوم و محروم زیاد داریم
الهامی در بخش دیگری در خصوص وضعیت بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی برابر فولاد گفت، فشردگی بازی‌ها در فصلی که هستیم، باعث شده تا تیم‌ها مصدوم و محروم زیادی داشته باشند، که علاوه بر فشردگی لیگ، متأسفانه در چهارمین بازی که در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی بازی می‌کنیم هم تأثیرگذار بوده است.
الهامی افزود: در بازی فردا “شاهین ثاقبی” را که در دیدار قبلی اخراج شد، در اختیار نداریم وباید اعلام کنم که اگر ما فقط ۱۱ بازیکن داشته هم باشیم باید برای بردن بازی کنیم.
وی تاکید کرد، وضعیتی که الان تیم‌ها در جدول دارند، هر گل و امتیازی ارزشمند است وبا شناختی که تیم‌ها از یکدیگر پیدا کرده‌اند، به دنبال امتیازگیری هستند.
فولاد شایستگی‌های خودشو در آسیا ثابت کرد
سرمربی نساجی در خصوص تیم فولاد خوزستان حریف عصر فردا تیمش هم گفت: فولاد یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت فوتبال ایران هست که با “جواد نکونام” بیرون از خانه خوب بازی می‌کند.
الهامی ادامه داد: از نظر من فولاد جزو ۵ تیم با کیفیت فوتبال آسیا بود که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به حق خودش نرسید و همانطور که نکونام گفته همه باید به احترام فولاد کلاه از سر بدارند، من با ایشان هم عقیده هستم، چون تیم باکیفیتی بود و بردن این تیم کار سختی است.
حاضر نشدن کادر فنی فولاد در نشست خبری
در حالی که تعدادی از خبرنگاران برای نشست خبری منتظر “جواد نکونام” سرمربی تیم فولاد خوزستان بودند، سرمربی تیم میهمان در این نشست حاضر نشد.
شرکت نکردن سرمربیان تیم‌های میهمان نساجی در نشست خبری پیش از بازی متأسفانه به یک عادت و رویه بد تبدیل شده که با وجود درخواست رسانه‌ها از سازمان لیگ برای رسیدگی به این وضعیت والزام آور شدن کادر فنی به حضور در نشست‌های خبری در بازی با تیم‌های شهرستانی، تاکنون بی نتیجه بوده یا سازمان لیگ حداقل توان برخورد با این رویه ناموزون را نداشته است.
تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۲۵ عصر جمعه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فولاد خوزستان است. تا پایان هفته بیست‌ودوم این رقابت‌ها تیم فولاد خوزستان با انجام ۱۹ مسابقه و کسب ۳۰ امتیاز در رده ششم و نساجی مازندران هم با انجام ۲۲ بازی و کسب ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.