نسل سلیمانی باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان فرماندهی انتظامی تهران با بیان اینکه خداوند بر همه ما منت گذاشت تا مدتی لباس خدمت به تن کنیم تا راه شهدا از صدر انقلاب تا به امروز را ادامه دهیم و از نسل سلیمانی‌ها باشیم، گفت: در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان فرماندهی انتظامی تهران با بیان اینکه خداوند بر همه ما منت گذاشت تا مدتی لباس خدمت به تن کنیم تا راه شهدا از صدر انقلاب تا به امروز را ادامه دهیم و از نسل سلیمانی‌ها باشیم، گفت: در شعار و سرود شما، همگی عهد بستید که ضمن اینکه سرباز ولی امر هستید، از نسل سلیمانی باشید.
فرمانده انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: نسل سلیمانی باید عزت‌آفرین، اقتدارآفرین، مهربان، متواضع و هوشمند باشد و نسل سلیمانی باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد و در مسیر گام دوم انقلاب باشد.
وی با اشاره به اینکه دشمنی‌های دشمن از صدر پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز عنوان کرد: از آغازین روز پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دشمن، استکبار و کسانی که شعار اسلامی، دینی و استقلال را برنمی‌تابیدند، شروع به توطئه کردند و هر روز به خود وعده سقوط نظام را دادند و هر روز با اقتدار شما بسیجیان و راه شهدا از روز قبل ناامیدتر و مأیوس تر شدند.
رادان با بیان اینکه کار دشمن دشمنی، عداوت و شک و تردید است و کار ما هوشیاری و آمادگی است، اظهار کرد: هر روزی که از انقلاب می‌گذرد ناامیدی در جبهه دشمن مشهودتر و ملموس‌تر است. چند روز گذشته سران آنها اعلام کردند قادر به انجام کاری برای این موضوع نیستیم که به معنای قبول شکست است.
فرمانده انتظامی کل کشور در پایان اذعان کرد: ما در راه امام راحل قدم گذاشتیم و با راه مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد.

منبع : مهر نیوز