نشست شورای اداری پردیس با حضور رئیس جمهور برگزار شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، پیش از ظهر سه شنبه و همراه با سفر سرزده حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به پردیس، نشست شورای اداری این شهرستان برگزار شد. استاندار تهران که در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کرد، در خصوص برنامه‌های سفر رئیس دولت به پردیس اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم تولیدکنندگان […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، پیش از ظهر سه شنبه و همراه با سفر سرزده حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به پردیس، نشست شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

استاندار تهران که در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کرد، در خصوص برنامه‌های سفر رئیس دولت به پردیس اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم تولیدکنندگان در پردیس توسعه شرکت‌های دانش بنیان با توجه به مسائل محیط زیستی است، که این شرکت‌ها هم مداخلات محیط زیستی کمی دارند و هم زمینه برای پیشرفت آن‌ها فراهم است.

محسن منصوری با بیان اینکه نزدیک ۶۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان کشور در استان تهران مستقر هستند، افزود: طرح توسعه پارک علم و فناوری پردیس با حضور رئیس جمهور پیگیری شد.

وی از افتتاح یک شرکت تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان توسط رئیس جمهور خبر داد و افزود: افتتاح این شرکت برای بیش از یک هزار نفر ایجاد شغل می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان تهران همچنین به دستور رئیس جمهور در شورای اداری پردیس در خصوص تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر این شهرستان اشاره کرد و افزود: باید تمام امکانات به طور جهادی فراهم شود، تا شاهد ایجاد زیرساخت‌ها برای ساکنان مسکن مهر پردیس باشیم.

منبع : مهر نیوز