نشست هم‌اندیشی امیر ایرانی با مشاوران جوان برگزار شد

به گزارش سردبیر پرس، نشست صمیمانه و هم اندیشی امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با مشاوران جوان، دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، دانش پژوهان مرکز آموزش درجه داری رشت و منجیل همچنین هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری و نمایندگان سربازان و افسران وظیفه برگزار شد. مشاوران جوان، در این نشست […]

به گزارش سردبیر پرس، نشست صمیمانه و هم اندیشی امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با مشاوران جوان، دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، دانش پژوهان مرکز آموزش درجه داری رشت و منجیل همچنین هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری و نمایندگان سربازان و افسران وظیفه برگزار شد.
مشاوران جوان، در این نشست هم‌اندیشی دیدگاه‌های و پیشنهادهای مدّ نظر خود را در حوزه‌های مختلف به‌صورت مستقیم با فرمانده نیروی دریایی ارتش مطرح کردند.
امیر دریادار شهرام ایرانی نیز ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‌های گوناگون، دستورات لازم را برای پیگیری درخواست‌های دانشجویان و بررسی راهکارها و پیشنهادها صادر کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در این نشست ارتقاء سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی مراکز علمی و آموزشی نیروی دریایی همچنین تعامل بیشتر و بهتر با نهادهای دانش بنیان و استفاده از کارکنان وظیفه در مراکز و قسمت‌های مرتبط با رشته تحصیلی یا علاقه شخصی ایشان را از مهم‌ترین خواسته‌ها و اهداف نیروی دریایی دانست و خاطرنشان ساخت؛ مشاوران جوان با بیان نقطه نظرات سایر کارکنان مراکز دانشگاهی و دانش آموزی می‌توانند کمک شایانی در پیشبرد برنامه‌های آتی نیروی دریایی داشته باشند.