نظرسنجی سئوال برانگیز لیگ قهرمانان اروپا/ گل طارمی به چلسی کجاست؟

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا شنبه هفته آینده (۸ خرداد) بین دو تیم چلسی و منچسترسیتی انگلیس برگزار می‌شود. سایت «گل» پیش از فینال، اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در صفحه مجازی خود کرده و از کاربرانش خواسته است بهترین گل این فصل از مسابقات لیگ اروپا تا پیش از […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا شنبه هفته آینده (۸ خرداد) بین دو تیم چلسی و منچسترسیتی انگلیس برگزار می‌شود.
سایت «گل» پیش از فینال، اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در صفحه مجازی خود کرده و از کاربرانش خواسته است بهترین گل این فصل از مسابقات لیگ اروپا تا پیش از فینال را انتخاب کنند.
در این نظرسنجی گل‌های «سوبوسلای» از لایپزیش، «ژیرو» از اتلتیکومادرید، «مسی» از بارسلونا، «مودریچ» از رئال و «ام باپه» از پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد اما نامی از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو نیست.

طارمی در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها و در بازی برگشت مقابل چلسی، با یک ضربه برگردان زیبا دروازه فینالیست این دوره از بازی‌ها را باز کرد؛ هرچند پورتو در مجموع از راه یافتن به مرحله نیمه نهایی بازماند.
بسیاری از هواداران پورتو و طارمی با انتشار نظرسنجی سایت گل، این سئوال را مطرح کرده‌اند که گل طارمی به چلسی کجا است و چرا نامی از این مهاجم در نظرسنجی نیامده است.