نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان ویرایش می شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی یگانه فرد شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان، گفت: سال گذشته سالی بسیار سختی برای عموم مردم ایران و همچنین فعالان اقتصادی بود. وی به ویرایش نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان اشاره کرد و گفت: در چهار فصل اقداماتی که […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی یگانه فرد شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان، گفت: سال گذشته سالی بسیار سختی برای عموم مردم ایران و همچنین فعالان اقتصادی بود.
وی به ویرایش نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان اشاره کرد و گفت: در چهار فصل اقداماتی که باید انجام و عملیاتی شوند مشخص شده است.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده تولید خوبی در استان ایجاد شد و در سالجاری هم با برداشتن موانع شاهد رونق تولید و افزایش اشتغال در استان خواهیم بود.
یگانه فرد تاکید کرد: تقویم جلسات شورا به صورت منظم برای سال جاری تدوین شده و برای هر جلسه در طول سال جاری موضوعات مشخص شده تا با نظرات کارشناسی که اخذ و اعمال می‌شود نتایج مطلوبی ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه عملیاتی شدن نقشه راه تجارت خارجی در چهار فصل برای سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: طی سال گذشته ۱۱ جلسه اصلی شورا و ۱۹ جلسه کارشناسی برگزار شده است.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز داشت: در راستای حمایت از تولید مشکلات و پیشنهادات احصا شود.
یگانه فرد افزود: در سال گذشته در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ۸۰ درصد مصوبات اجرا شده است.
وی بر لزوم حمایت جدی دولت از بخش خصوصی تاکید کرد و ابراز داشت: باید زیر ساخت‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران فراهم شود.