نمایندگان اصفهان نسبت به مشکلات حوزه انتخابیه خود بی‌توجه هستند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اشاره به جایگاه قرآن و لزوم عمل به آن برای اداره امور اظهار داشت: قرآن برای اداره دولت اسلامی، مشارکت مردم در جامعه و مشورت با آنان را پیشنهاد کرده و ائمه اطهار (ع) نیز بر این […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اشاره به جایگاه قرآن و لزوم عمل به آن برای اداره امور اظهار داشت: قرآن برای اداره دولت اسلامی، مشارکت مردم در جامعه و مشورت با آنان را پیشنهاد کرده و ائمه اطهار (ع) نیز بر این اساس پیروان خود را به مشورت با اهل خرد توصیه کرده‌اند.
وی با بیان اینکه با مشورت گرفتن از دیگران برای انجام امور فعالیت‌ها حساب شده‌تر و با اشتباه کمتری انجام می‌شود، ادامه داد: در این زمینه شوراهای شهر و روستا نهادی برخواسته از این توصیه قرآن است که پس از بیش از دو دهه آزمون و خطا به ساختاری منظم و متخصص تبدیل شده است.
حل بحران‌های اصفهان نیاز به عزم ملی دارد
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با بیان اینکه برچسب برخورداری اصفهان آسیب‌های زیادی را به این استان طی دو دهه اخیر وارد کرده است، افزود: این استان امروز دچار بحران‌های ویژه‌ای است که برای حل آن نیازمند عزمی ملی هستیم.
وی با بیان اینکه امروز روز گرامی‌داشت زاینده رود است، ادامه داد: این رودخانه سال‌هاست که خشک شده و آسیب‌های زیادی را به اقشار مختلف به ویژه کشاورزان و دامداران وارد کرده است.
نورصالحی به هشدار سازمان زمین‌شناسی در زمینه میزان پیشرفت فرونشست زمین در اصفهان اشاره کرد و گفت: شرایط بسیار بحرانی است و اگر برای آن فکری نکنیم رو به نابودی خواهیم رفت.
برخی از مسئولان گوشی برای شنیدن مشکلات مردم استان اصفهان ندارند
وی با بیان اینکه برخی از مسئولان گوشی برای شنیدن مشکلات مردم استان اصفهان ندارند، ادامه داد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود بی توجه هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شورای شهر باید بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها بلندگوی مطالبه‌گری خواسته‌های مردم باشد، ابراز داشت: از این رو از رئیس جمهور درخواست داریم سفر به اصفهان را برای حل مشکلات بحرانی این استان در اولویت اقدامات خود قرار دهد.

منبع : خبرگزاری مهر