نمایندگی ایران رادیاتور در کرج چه خدماتی ارائه می دهد؟

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس، در واقع ایران رادیاتور جز یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان در زمینه پکیج و رادیاتور در ایران می‌باشد. این شرکت برای راحتی و خدمات دهی به تمامی نیازهای مشتریان از جمله فروش، نصب و یا تعمیر و خدمات پس از فروش نمایندگی‌هایی را در سراسر ایران از […]

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس، در واقع ایران رادیاتور جز یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان در زمینه پکیج و رادیاتور در ایران می‌باشد. این شرکت برای راحتی و خدمات دهی به تمامی نیازهای مشتریان از جمله فروش، نصب و یا تعمیر و خدمات پس از فروش نمایندگی‌هایی را در سراسر ایران از جمله کرج راه اندازی کرده است.
تمامی نمایندگی‌های معتبر این شرکت آموزش‌های لازم را در جهت نصب، تعمیر و به طور کلی خدمات پس از فروش آموخته اند و آماده خدمت رسانی می‌باشند. اگر شما به هر دلیلی قصد تعمیر و یا سرویس دهی پکیج ها و رادیاتورهای مربوط به این شرکت را دارید می‌توانید با تماس به مراکز مربوط و نمایندگی‌ها مجاز تماس بگیرید و از مشاوران موجود در این مراکز بهره ببرید.

خدمات مربوط به نمایندگی ایران رادیاتور در کرج
خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در کرج تمامی موارد و خدماتی که به فروش و خدمات پس از فروش مربوط می‌شود را شامل می‌شود. در نمایندگی‌های مجاز این شرکت تمامی افراد مشغول به کار دارای تجربه و تخصص می‌باشند و در کار خود بهترین می‌باشند. اما خدماتی که به این نمایندگی مربوط می‌باشد عبارت است از:
یک از خدماتی که این نمایندگی موظف به انجام آن است نصب و راه اندازی محصولاتی است که در این شرکت موجود و فروخته می‌شود که باید توسط همین نمایندگان کار نصب آن انجام بگیرد.
سرویس دهی پکیج ها و محصولات شرکت ایران رادیاتور یکی دیگر از خدمات نمایندگی این شرکت می‌باشد.
در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل و نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض قطعات می‌توانید با تماس به نمایندگی ایران رادیاتور از این خدمات هم بهره مند شوید.
تعمیرکار پکیج در کرج
تعمیر هرگونه از محصولات مربوط به ایران رادیاتور را می‌توانید به نمایندگی ایران رادیاتور در کرج و یا تعمیرکار مجاز در این شهر بسپارید. تعمیرکار پکیج باید باتجربه و شناختی کامل از محصولات داشته باشد و با تمامی قطعات و محصولات آشنایی داشته باشد تا بتوانید با خیالی راحت تعمیر محصول خود را به او بسپارید.
داشتن تمامی وسایل و ابزار برای تعمیر، از دیگر ویژگی‌های یک تعمیرکار خوب است و همچنین همراه داشتن قطعات این محصولات که در صورت خراب بودن آن را تعویض نماید.
یکی از موضوعاتی که باید به آن دقت شود استفاده از قطعات باکیفیت است که در کارایی محصولات و طول عمر آن بسیار مهم است. نمایندگی‌های مجاز با استفاده از قطعات اصلی و قیمت مناسب تقریباً خرابی پکیج و یا رادیاتور را به صفر رسانده است.
تعمیرکار پکیج باید ابتدا عیب یابی کند تا متوجه مشکل محصول شود و بعد از تشخیص عیب مربوط تمامی توضیحات را به مشتری بدهد تا از تمامی هزینه‌ها میزان خرابی اطلاع پیدا کند و بعد با توجه به رضایت شما به تعمیر محصول شما بپردازد.
فروش قطعات پکیج در کرج
نمایندگی ایران رادیاتور در کرج با دارا بودن تمامی قطعات اصل و اورجینال مربوط به پکیج در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد. با وجود اصلی بودن قطعات و بهترین کیفیت از قیمت مناسب و منصفانه ای هم برخوردار می‌باشد. برخی از قطعات مربوط به پکیج عبارت است از:
وریستور یکی از قطعات پکیج می‌باشد که نوعی مقاومت است و از قطعات و مدارات الکترونیکی در برابر ولتاژ اضافی حفاظت می‌کند.
فلو سوئیچ یا کلید جریان یکی دیگر از قطعات است که باعث قطع و وصل جریان الکتریکی می‌شود.
شیر سه راهه یا سه طرفه یکی دیگر از قطعات پکیج است که تغییر مسیر آب گرم توسط این قطعه صورت می‌پذیرد.
قطعه بعد شیر پرکن پکیج است که برای آب گیری پکیج از آن استفاده می‌شود که معمولاً این شیر بین پکیج حرارتی و لوله آب سرد ورودی به پکیج قرار گرفته است.

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج
شیر اطمینان قطعه دیگر از پکیج است که حساس به دما و فشار بوده و بالا رفتن فشار و یا دما تا حد نرمال با باز شدن مجرای خروجی این شیر، فشار و آب اضافی از پکیج خارج می‌شود.
گیج دما قطعه دیگر است که همان فشار سنج و دما سنج می‌باشد که بر روی بدنه پکیج برای نشان دادن فشار و دمای پکیج بر روی آن نصب شده است.
منبع : تاسیسات مرکزی ایران www. tmilotfi.ir – تلفن : ۳۲۷۰۳۰۹۰ – ۰۲۶
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سردبیر پرس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.