نوزدهمین جشن گلریزان هرمزگان به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش سردبیر پرس، علی صالحی افزود: سال گذشته با مشارکت خیران نیک اندیش ۲۰۶ نفر از زندانیان دیه و جرائم غیرعمد با بدهی افزون بر یکهزارو ۲۲۰ میلیارد ریال از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند. وی بیان داشت: امسال نیز همچون سال گذشته، جشن حضوری و عمومی گلریزان به دلیل شیوع ویروس کرونا در هرمزگان […]

به گزارش سردبیر پرس، علی صالحی افزود: سال گذشته با مشارکت خیران نیک اندیش ۲۰۶ نفر از زندانیان دیه و جرائم غیرعمد با بدهی افزون بر یکهزارو ۲۲۰ میلیارد ریال از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند.
وی بیان داشت: امسال نیز همچون سال گذشته، جشن حضوری و عمومی گلریزان به دلیل شیوع ویروس کرونا در هرمزگان برگزار نمی‌شود و ستاد دیه به منظور جذب حداکثری کمک‌های مردمی و بهره مندی از ایام پرفضلیت ماه مبارک رمضان برگزاری جشن های غیرحضوری در قالب گلریزان‌های رادیو و تلویزیونی و پویش‌های مردمی درفضای مجازی، ارسال پیامک و تبلیغات و اطلاع رسانی محیطی را جایگزین آن کرده است.
رییس هیات امنای ستاد دیه استان هرمزگان اظهارداشت: خیران می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌های خود را از طریق واریز به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه استان هرمزگان و یا شماره گیری کد دستوری# ۷۷۷۷۰۷۶ *۷۸۰ * اهدا کنند.
صالحی ادامه داد: رسالت اصلی ستاد دیه کمک به آزادی زندانیان مالی و دیه در جرائم غیرعمد است و این ستاد مردم نهاد برای تحقق این هدف ارزشمند، نیازمند کمک و یاری نیکوکاران و هموطنان نوعدوست است.
وی همچنین از صنایع هرمزگان خواست در این جشن گلریزان مشارکتی فعال داشته باشند و در ایام ماه مبارک رمضان، گل لبخند را به خانواده زندانیان نیازمند هدیه کنند.
هم اکنون ۴۹ زندانی دیه و جرائم غیرعمد حبس در زندان‌های هرمزگان چشم انتظار یاری نیکوکاران هستند.