نوشاد عالمیان بدون باخت به مرحله پنجم رسید

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی قطر امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیدارهای دور سوم و چهارم پیگیری شد. در چارچوب این روز از رقابت‌ها و از مرحله سوم، نوشاد عالمیان مقابل «گراسیمنکو» از قزاقستان رفت و به برتری قاطع سه بر صفر دست یافت. این ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان با […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی قطر امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیدارهای دور سوم و چهارم پیگیری شد.
در چارچوب این روز از رقابت‌ها و از مرحله سوم، نوشاد عالمیان مقابل «گراسیمنکو» از قزاقستان رفت و به برتری قاطع سه بر صفر دست یافت.
این ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان با کسب این پیروزی، به مرحله چهارم صعود کرد و در این مرحله برابر «دانگ کیو» بازیکن چینی‌الاصل آلمان صاحب برتری سه بر صفر شد.
عالمیان که در دور نخست تورنمنت بین‌المللی قطر با قرعه استراحت روبرو بود، درحالی دو دیدار امروز را با برد به پایان رساند که روز گذشته هم در دور دوم رقابت‌ها، حریفی از مجارستان را با نتیجه سه بر صفر شکست داده بود.
بدین‌ترتیب عالمیان دیدارهای خود را بدون باخت در مرحله پنجم پیگیری خواهد کرد.
نیما عالمیان برادر کوچکتر نوشاد عالمیان، دیگر نماینده ایران در تورنمنت تنیس روی میز قطر بود. وی در نتیجه اولین دیدار خود که در چارچوب دور نخست برگزار شد را واگذار کرد و بدین‌ترتیب از دور رقابت‌ها کنار رفت.