نیروهای بسیجی برای آبادانی و توسعه البرز طرح و برنامه دهند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندهان بسیج ادارات استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و امام شهدا، افزود: میلاد بانو دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین بنیان گذار کبیر انقلاب […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندهان بسیج ادارات استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و امام شهدا، افزود: میلاد بانو دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی روزی بسیار مقدس و مبارک است و این روز را به تمامی بانوان سرزمینم بویژه در البرز و همچنین همکارانم در این مجموعه شاد باش می گویم.

وی ادامه داد: جایگاه زنان در جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است چنانکه در جریان انقلاب اسلامی ایران، دوران دفاع مقدس و حمایت و بدرقه مدافعان حرم بروز و ظهور داشت.

عبداللهی گفت: اکنون نیز بانوان در عرصه‌های مختلف از خانه تا اجتماعی نقش آفرینی شاخصی دارند که قابل تقدیر است.

وی با قدردانی از تلاش‌های تمامی بسیجیان استان در راستای آبادانی و توسعه البرز، افزود: بسیج نیرویی برگرفته از بطن جامعه و مردمی است که همواره در نوک پیکان مجاهدت و ایثار و سازندگی قرار داشته است.

استاندار البرز گفت: اکنون که سران قوا بیشتر از هر دوره‌ای با یکدیگر متحد و یکدل هستند و در راستای رضایتمندی و ارتقا وضعیت معیشتی مردم حرکت می‌کنند.

وی افزود: باید این فرصت را برای خدمتگزاری غنیمت بدانیم و با اتحاد و انسجام در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف توسعه‌ای استان حرکت کنیم.

عبداللهی گفت: البرز طبق بیان مقام معظم رهبری، ایران کوچک لقب گرفته و ما می‌توانیم این نکته ارزشمند را دریابیم و ظرفیت‌های بزرگ همگرایی و اتحاد مردم این استان را برای پیشبرد اهداف به کار گیریم.

وی افزود: همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم در البرز یک ظرفیت بزرگ است که می‌توان در سایه آن با بهره برداری از فرصت‌ها، تهدیدها را خنثی کرد.

استاندار البرز گفت: اکنون این اراده وجود دارد که برای توسعه البرز از خرد جمعی بهره بگیریم بنابراین از گروه‌ها و تشکل‌های مختلف مردمی و ظرفیت‌های ادارات، نهادها، دانشگاه‌ها و… خواسته اینکه در این راستا برنامه، طرح و پیشنهاد ارائه دهند.

وی افزود: بسیج به عنوان یک نهاد مردم محور می‌تواند در این زمینه بسیار پویا تر عمل کند و به عنوان بازوان توانمند ما در اجرا، طرح و برنامه داشته باشد.

عبداللهی گفت: باید دست در دست هم بدهیم و طبق منویات مقام معظم رهبری با کار و نگاهی ویژه، اقدام ویژه کنیم و منشأ تحول و خدمت در البرز باشیم.

منبع : خبرگزاری مهر