نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضائی در ایجاد امنیت عمومی است

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام حسین کثیرلو اظهار کرد: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضائی است و مسلماً هرچه نیروی انتظامی از اقتدار بالایی برخوردار باشد به همان اندازه دستگاه قضائی در تحقق ساختن اهداف خود موفق خواهد بود. وی به انتخابات پیش رو اشاره و اضافه کرد: مهیا کردن بستری برای حضور هر […]

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام حسین کثیرلو اظهار کرد: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضائی است و مسلماً هرچه نیروی انتظامی از اقتدار بالایی برخوردار باشد به همان اندازه دستگاه قضائی در تحقق ساختن اهداف خود موفق خواهد بود.
وی به انتخابات پیش رو اشاره و اضافه کرد: مهیا کردن بستری برای حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در انتخابات یک ضرورت است و در این بین نیروی انتظامی باید در هماهنگی و همکاری کامل با مجموعه‌های قضائی و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی رسالت خطیر خود را در ایجاد امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات پرشور، باید به نحو کامل و مطلوبی ایفا نماید.
حجت الاسلام کثیرلو در تبیین اهمیت چگونگی برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان حضور میدانی پلیس و مسئولین در روز انتخابات در سطح شهرهای استان را از عوامل مؤثر در ایجاد احساس امنیت در بین مردم عنوان کرد.
رئیس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به جرایم اولویت دار در استان بر لزوم برخورد قاطع قانونی با متخلفان و مجرمین از جمله مقابله جدی با سرقت، مواد مخدر، نزاع‌های دسته جمعی و سایر جرایمی که احساس امنیت و آرامش را در جامعه خدشه دار می‌نماید تأکید نمود.

منبع : مهر نیوز