هجمه دشمن به مکتب فاطمی نشان از عظمت آن است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام اکبر اکبری بعدازظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز زن در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: زنان هموره منشأ تأثیر در جامعه بوده اند و در تمام عرصه‌ها اگر مردی موفق بوده پشتیبان وی یک زن موفق است. وی مهر کریمانه زن و مادر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام اکبر اکبری بعدازظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز زن در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: زنان هموره منشأ تأثیر در جامعه بوده اند و در تمام عرصه‌ها اگر مردی موفق بوده پشتیبان وی یک زن موفق است.
وی مهر کریمانه زن و مادر را ناجی حضرت موسی در دل آب و حضرت عیسی در بطن مادر اعلام و خاطرنشان کرد: ما الگوهای فراوانی از زنان در جامعه اسلامی داریم که هر کدام همچون دژی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان از صدر اسلام تاکنون ایستاده اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه بارز بانوی فداکار در تمام عرصه‌های اجتماعی و زندگی زناشویی دانست و تصریح کرد: امروز اگر دشمن درصدد رخنه در بنیان خانواده است به دلیل تمسک زنان جامعه ما به زندگی فاطمی و علوی است و می‌خواهد با این اقدام قلب خانواده یعنی جایگاه زن را نشانه بگیرد.
اکبری با بیان اینکه هجمه دشمن به مکتب فاطمی نشان از عظمت آن است، گفت: هجمه ای که امروز دشمنان اسلام به مکتب فاطمی و موضوع حجاب و عفاف می‌آورند نشان سفاهت آنها و عظمت این مکتب است.
وی نقشه‌های پوچ و توخالی دشمنان را در فتنه‌های اخیر و ساختن شعار زن، زندگی آزادی یادآور شد و بیان کرد: دشمن می‌خواهد داشته‌های پوچ خود را در قالب محتوای باارزش به خرد جامعه ما داده و داشته‌های معنوی باارزش ما را بگیرد و تلاش رسانه‌های معاند نیز بر همین مبنا شکل گرفته است.
اکبری با اشاره به نقش بانوان در موفقیت‌های اجتماعی مهم و تأثیرگذار گفت: زنان در هر کجا وارد شده اند منشأ خیر و برکت بوده اند و رحمتی که خداوند در وجود زنان به عنوان مهر مادری گذاشته است رحمت واسعه و عالم گیر است.
وی حاج قاسم سلیمانی‌ها را پرورش یافته مکتب فاطمی در دامن مادری الگو گرفته از فاطمه زهرا دانست و تصریح کرد: دشمن تاب تحمل حضور موفقیت آمیز زنان ما را در جوامع ملی و بین المللی ندارد و به همین سبب در تاریک خانه‌های فکری خود به دنبال آن است تا هویت زنان ما را زیر سوال ببرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: دشمن با روانه جلوه دادن نقش زنان در جامعه قصد براندازی نظام خانواده را دارد اما غافل از آن است آنچه جامعه ما را سرپا نگه داشته است افکار مبتنی بر مکتب انقلاب و عنصر امامت و رهبری صالح است.
اکبری جایگاه ویژه زن در نظام اسلامی را یادآور شد و بیان کرد: قرآن وظیفه ممتاز مادر بودن را برای زنان بهترین وجهه معرفی کرده است.