هزینه ۴۰ میلیارد ریالی برای نوسازی ناوگان امدادی آتش نشانی تبریز

به گزارش سردبیر پرس، آتشپاد علیرضا زبردست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با این میزان اعتبار ۱۰ دستگاه خودرو امدادی پادرا خریداری و پس از تجهیز و آماده‌سازی به ناوگان خودرویی آتش نشانی تبریز افزوده شده است و در خدمت ایمنی شهر قرار می‌گیرد. وی اظهار داشت: نوسازی بخشی از […]

به گزارش سردبیر پرس، آتشپاد علیرضا زبردست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با این میزان اعتبار ۱۰ دستگاه خودرو امدادی پادرا خریداری و پس از تجهیز و آماده‌سازی به ناوگان خودرویی آتش نشانی تبریز افزوده شده است و در خدمت ایمنی شهر قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: نوسازی بخشی از ناوگان امدادی سازمان آتش نشانی تبریز از جمله تعویض خودروهای پیشرو امدادی و اطفائی، پس از طی تقریباً ۲ دهه از سال ۱۳۸۰ انجام شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: بررسی و کاهش سن ناوگان امدادی سازمان آتش نشانی بخشی از ضروریات حفظ آمادگی خدمات رسانی است تا بتوان در زمان بروز حادثه و بی درنگ به شهروندان خدمات ارائه کرد.
آتشپاد زبردست، ادامه داد: گام دوم قرار گرفتن این خودروها در ناوگان امدادی، تکمیل و تجهیز این دستگاه‌ها بر اساس نیاز منطقه‌ای ایستگاه آتش نشانی است که آماده خدمات رسانی شود.
وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم در خصوص راه اندازی این خودروها در حال انجام است، یادآوری کرد: این خودروها بر اساس شرایط کاری آتش نشانی، توانایی حمل وزن ظرفیت تانکر آب و تجهیزات و نفرات آتش نشان مناسب و از مانور امدادی مناسبی در سطح شهر برخوردار است و حداقل تا ۲ دهه دیگر قابل بهره برداری است.
زبردست، با اشاره به تلاش سه ساله برای نوسازی تجهیزات و ناوگان امدادی این سازمان، افزود: امید است خریداری این تجهیزات همچنان ادامه یابد تا این سازمان به ابزار و ناوگان به روز و مناسب مجهز شود.

منبع : مهر نیوز