هفتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» برگزار می‌شود

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به اینکه هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت به میزبانی استان سمنان و شهرستان دامغان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این اجلاسیه با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظام و اعضای هیئت دولت برگزار خواهد شد. وی بابیان اینکه زمان برگزاری این اجلاسیه در آغاز هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌شده […]

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به اینکه هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت به میزبانی استان سمنان و شهرستان دامغان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این اجلاسیه با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظام و اعضای هیئت دولت برگزار خواهد شد.
وی بابیان اینکه زمان برگزاری این اجلاسیه در آغاز هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: حضور دو تن از شهدای گمنام و خوش‌نام دفاع مقدس در نمایشگاه مجاهدان در غربت در دامغان از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افتتاح نمایشگاه با عنوان «غربت تا عظمت» هم‌زمان با آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: این اجلاسیه با موضوع و محوریت «تضاد گفتمانی جبهه مقاومت و نظام سلطه جهانی» برگزار می‌شود.
ریواده با تأکید بر اینکه اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در ۱۲ محور علمی برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: اندیشمندان از ۳۶ کشور در این اجلاسیه حضور خواهند داشت که این مهم ظرفیتی مطلوب برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید و تعمیم آن به سراسر دنیا است.
وی با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در استان بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا، رژه نیروهای مسلح، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به‌صورت سراسری و پخش ملی از برنامه‌های مهمی است که در طول این هفته برگزار می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی که به مرحله بهره‌برداری رسیدند در این هفته در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و پیروزی در جنگ تحمیلی از مهم‌ترین اهدافی است که در اجرای برنامه‌های مذکور دنبال می‌شود.