همه محصولات لامبورگینی پیش پیش فروش رفت!

شرکت لامبورگینی اعلام کرد که تمام ظرفیت تولید این شرکت در سال ۲۰۲۱ پیش خرید شده است. به گزارش سردبیر پرس به نقل از موتوروان، وقتی که خبر پیشنهاد ۹.۲ میلیارد یورویی یک شرکت سوییسی به فولکس واگن برای خرید برند لامبورگینی منتشر شد، بسیاری از کارشناسان بازار از این مبلغ بالا متعجب شدند اما […]

شرکت لامبورگینی اعلام کرد که تمام ظرفیت تولید این شرکت در سال ۲۰۲۱ پیش خرید شده است.
به گزارش سردبیر پرس به نقل از موتوروان، وقتی که خبر پیشنهاد ۹.۲ میلیارد یورویی یک شرکت سوییسی به فولکس واگن برای خرید برند لامبورگینی منتشر شد، بسیاری از کارشناسان بازار از این مبلغ بالا متعجب شدند اما حالا به نظر می رسد که سوییسی ها دلیل خوبی برای این پیشنهاد وسوسه انگیز خود داشته اند: شرکت لامبورگینی اعلام کرد که تمام ظرفیت تولید این شرکت در سال ۲۰۲۱ پیش خرید شده و این در حالی است که در نتیجه شیوع کرونا، بسیاری از خودروسازان با کاهش شدید فروش خود مواجهند.
استفان وینکلمان- مدیرعامل لامبورگینی- در گفتگو با اتومیتیو نیوز گفته است که در سال ۲۰۲۱ شاهد رشد قابل توجه فروش این شرکت هستیم و این در حالی است که هنوز سال ۲۰۲۱ به انتهای نیمه نخست خود هم نرسیده است.  
در سال قبل لامبورگینی مجبور شد فعالیت های تولیدی خود را به دلیل شیوع کرونا به مدت دو ماه تعطیل کند اما در سه ماهه نخست امسال و با افزایش ظرفیت تولید، تحویل محصولات به مشتریان نسبت به سه ماهه نخست سال قبل حدود ۲۵ درصد بیشتر شده است. بالاترین سهم از تقاضا برای محصولات لامبورگینی مربوط به خودروی شاسی بلند این شرکت یعنی لامبورگینی اوروس بوده است.  
در راستای استراتژی لامبورگینی برای پاسخگویی به نیازهای جدید بازار و افزایش سودآوری، این شرکت تا چهار سال اینده ۱.۵ میلیارد یورو در خودروهای برقی سرمایه گذاری خواهد کرد و قرار است نسخه های هیبریدی هوراکن، اونتادور و اوروس تا سال ۲۰۲۵ رونمایی و روانه بازار شوند. طبق اخبار منتشره، فولس واگن که برند مادر لامبورگینی محسوب می شود در نظر دارد تا این خودروسازی ایتالیایی را به بالاترین پیشنهاد واگذار کند تا روی توسعه دیگر زیرمجموعه هایش متمرکز شود.  
به گفته وینکلمان، خودروسازی لامبورگینی در نظر دارد تا سال ۲۰۲۳ نخستین نسل از خودروهای هیبریدی خود که از نوع سری سیان خواهد بود را روانه بازار کند.  
انتهای پیام

منبع : ایسنا