همواره پیرو راه شهید حاج قاسم سلیمانی بودم/پاریس آخرین پارالمپیک من خواهد بود

قهرمان پارالمپیک توکیو در پاراوزنه برداری که مدال خود را به شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده بود، گفت: همیشه سعی کردم مرام پهلوانی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه خود قرار دهم و پیرو راه او باشم. روح الله رستمی قهرمان پارالمپیک توکیو در دسته ۸۰ کیلوگرم در گفت وگو با سردبیر […]

قهرمان پارالمپیک توکیو در پاراوزنه برداری که مدال خود را به شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده بود، گفت: همیشه سعی کردم مرام پهلوانی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه خود قرار دهم و پیرو راه او باشم.

روح الله رستمی قهرمان پارالمپیک توکیو در دسته ۸۰ کیلوگرم در گفت وگو با سردبیر پرس، درباره اهدای مدال جام جهانی ۲۰۲۱ تایلند خود به شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این مدال را که رکوردشکنی نیز کرده بودم، تقدیم شهید حاج قاسم سلیمانی کردم تا نشان دهم که همواره پیرو راه این شهید بزرگوار هستم.
وی گفت: سعی می کنم مرام پهلوانی این شهید بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهم و و در اطاعت از رهبری همچون او قدم بردارم.
رستمی هم‌چنین درباره وضعیت آسیب دیدگی کتفش خاطرنشان کرد: در حال پیگیری بهبود آسیب دیدگی خود هستم و پس از بهبودی کامل دوباره تمرینات خود را آغاز خواهم کرد، البته هدفم بر این است که ابتدا در مسابقات جهانی امارات ۲۰۲۳ که سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع می شود، حضور موفقی داشته باشم و سپس خود را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین آماده کنم.
قهرمان پارالمپیک توکیو در دسته ۸۰ کیلوگرم، افزود: در مسابقات کره جنوبی به دلیل عمل جراحی امکان شرکت در مسابقات را نداشتم، تما در جام جهانی امارات با وجود آسیب دیدگی موفق به کسب مدال طلا شدم، الان نیز به دنبال آن هستم‌ عملکرد موفقی در مسابقات جهانی امارات داشته باشم.
وی در پایان پیرامون این پرسش که تصور می کنید چند پارالمپیک دیگر شرکت کنید، گفت: با توجه به سن و سالم تصور می کنم پارالمپیک پاریس آخرین پارالمپیک من باشد، البته سعی دارم با کسب مدال طلا از پارالمپیک خداحافظی کنم.
انتهای پیام