هوای ۱۳ شهرستان خوزستان آلوده است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بنا بر اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، شاخص کیفی هوا در شهرهای سوسنگرد ۱۵۸ و مسجد سلیمان ۱۶۷ AQI رسید که این شاخص نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است. در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بنا بر اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، شاخص کیفی هوا در شهرهای سوسنگرد ۱۵۸ و مسجد سلیمان ۱۶۷ AQI رسید که این شاخص نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است.
در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
همچنین شاخص کیفیت در شهرهای اندیمشک ۱۴۳، شوش ۱۴۰، گتوند ۱۰۴، شوشتر ۱۲۵، اهواز ۱۱۵، شادگان ۱۱۸، رامشیر ۱۱۴، بندرامام ۱۰۷، ماهشهر ۱۱۶، هندیجان ۱۱۴، بهبهان ۱۱۱ AQI بوده است.
این شاخص نشان دهنده آلودگی هوا برای گروه‌های حساس است که بر اساس آن افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.