هیچ تیمی به اندازه شهرداری همدان از داوری‌ها لطمه نخورده است

رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: محرومیت و مصدومیت‌ها در طول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم ما را دچار مشکل کرده است. وی افزود: در دیدار هفته گذشته برابر اسپاد تهران با بازی خشن بازیکنان این تیم ساسان جعفری کیا یکی […]

رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: محرومیت و مصدومیت‌ها در طول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم ما را دچار مشکل کرده است.
وی افزود: در دیدار هفته گذشته برابر اسپاد تهران با بازی خشن بازیکنان این تیم ساسان جعفری کیا یکی از مدافعان جوان و خوب ما به شدت مصدوم شد و تا پایان فصل این بازیکن را از دست داده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار هفته گذشته برابر تیم فوتبال اسپاد تهران گفت: برای کسب ۳ امتیاز و پیروزی به تهران رفتیم اما بازی ضد فوتبال و ناجوانمردانه اسپاد مانع پیروزی ما شد.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم فوتبال اسپاد تنها به دنبال مصدوم کردن بازیکنان ما بودند و همین موضوع مانع پیروزی ما شد.
وی با بیان در هر دیدار تنها به دنبال ۳ امتیاز و پیروزی هستیم، بیان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند در همدان یا خارج از خانه برابر چه تیمی بازی می‌کنیم و تنها برای کسب ۳ امتیاز و پیروزی با تمام قدرت وارد میدان می‌شویم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در نیم فصل دوم تیم‌ها بسیار جنگنده‌تر بازی می‌کنند و همین موضوع جمع کردن امتیازات را مشکل می‌کند.
طلایی‌منش با اشاره به جایگاه این تیم درصد جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: به راحتی در این جایگاه قرار نگرفته‌ایم و به هیچ وجه نمی‌خواهیم به راحتی صدر جدول را از دست دهیم.
وی افزود: برای حفظ این جایگاه تا پایان رقابت‌ها می‌جنگیم هنوز چیزی تمام نشده و امتیازات زیادی باقی مانده است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به لزوم حمایت بیشتر در این مقطع حساس بیان کرد: از حمایت‌های شهردار ورزش‌دوست، مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر همدان به جهت حمایت‌هایشان تا به امروز کمال قدردانی را دارم.
وی خاطرنشان کرد: اما باید از این هفته حمایت‌ها برای حفظ صدرنشینی و قهرمانی چندین برابر شود ما شاید از نظر مالی برای قرارداد بازیکنان جز تیم‌های میانه جدول باشیم به همین دلیل پرداخت به موقع قراردادها بسیار حائز اهمیت است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه نظارت بر لیگ دسته دوم فوتبال کشور ضعیف است، گفت: تیم ما بیشترین صدمه را از داوری‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور را خورده و سند این مدعا هم دیدار ما برابر مس نوین کرمان است.
طلایی‌منش افزود: از رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و عوامل برگزاری این مسابقات درخواست داریم در این هفته‌ها در چینش داوران و نظارت بر مسابقات حساسیت بیشتری به خرج دهند.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هجدهم دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف ایرانجوان بوشهر خواهد رفت.