وابستگی ایران به درآمدهای نفتی به پنج درصد کاهش یافته است

به گزارش سردبیر پرس، محمدرضا پورمحمدی در گردهمایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های آذربایجان شرقی در عمارت استانداری با اشاره به اینکه می‌توان گفت سال‌های دفاع مقدس از جهاتی به پیچیدگی و دشواری سال‌های اخیر نبوده است، افزود: دشمنان نظام فشار حداکثری وارد کرده‌اند و در دوران تحریم‌های اقتصادی، توده مردم و اقشار آسیب […]

به گزارش سردبیر پرس، محمدرضا پورمحمدی در گردهمایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های آذربایجان شرقی در عمارت استانداری با اشاره به اینکه می‌توان گفت سال‌های دفاع مقدس از جهاتی به پیچیدگی و دشواری سال‌های اخیر نبوده است، افزود: دشمنان نظام فشار حداکثری وارد کرده‌اند و در دوران تحریم‌های اقتصادی، توده مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه بسیار سختی کشیدند.
وی ادامه داد: در عین حال هر چه فشار دشمنان بیشتر شد، تاب‌آوری اقتصاد ایران اسلامی بیشتر بالا رفت، به طوری که در چند سال اخیر حتی وابستگی به درآمدهای نفتی به پنج درصد رسیده است.
پورمحمدی افزود: سال‌های سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی کارهای بسیار بزرگی نیز در این سال‌ها انجام شده و اقدامات زیرساختی مهمی صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: در شرایط بسیار سخت تحریم‌ها اقدامات بسیار مهمی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و روابط عمومی‌ها بایستی اقدامات دستگاه‌های مربوطه خود را بیش از پیش تبیین و اطلاع رسانی کنند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری گفت: متأسفانه برخی از افراد در داخل کشور سیاه نمایی می‌کنند و از طرف دیگر رسانه‌های معاند برون مرزی نیز برای مأیوس کردن مردم تلاش می‌کنند، اما مردم ما اینکه چه کسی راست یا دروغ می‌گوید را خوب تشخیص می‌دهند.
وی با تاکید بر اینکه بیشتر از هر زمان دیگری باید دست در دست هم دهیم و برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و مشارکت بیشتر مردم تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بدین معنی نیست که نقد نشود، اما نقدها نباید باعث جدایی و تفرقه افکنی شود.

منبع : مهر نیوز