واهمه دشمن از مکتب الهی و قرآنی ایران اسلامی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار محمدرضا نقدی عصر چهارشنبه در یادواره سردار شهید حسین املاکی در لنگرود، اظهار کرد: شهید املاکی اسطوره مقاومت، ایستادگی، جهاد و ایثار بود. وی با بیان اینکه مرجع و مقتدای شهید املاکی حضرت عباس (ع) است، افزود: نگاه عبادی، معرفتی و عرفانی شهدا به ائمه اطهار (ع) توصیف نشدنی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار محمدرضا نقدی عصر چهارشنبه در یادواره سردار شهید حسین املاکی در لنگرود، اظهار کرد: شهید املاکی اسطوره مقاومت، ایستادگی، جهاد و ایثار بود.
وی با بیان اینکه مرجع و مقتدای شهید املاکی حضرت عباس (ع) است، افزود: نگاه عبادی، معرفتی و عرفانی شهدا به ائمه اطهار (ع) توصیف نشدنی است.
شهیدان پرورش یافته مکتب عاشورا هستند
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه الگوگیری از علمدار کربلا را می‌توان در سیره سردار شهید املاکی جستجو کرد، گفت: شهدا پرورش یافته مکتب عاشورا، امام حسین و علمدار کربلا هستند.
سردار نقدی با اشاره به تأثیرگذاری مکتب ائمه اطهار (ع) در زندگی فردی و اجتماعی شهدا و رزمندگان، بیان کرد: پیروی و درس آموزی از مکتب شهدا خالق حماسه‌های بزرگ در جبهه‌ها شد.
وی با بیان اینکه شهید املاکی برای تمام آزادی خواهان یک اسطوره تمام عیار است، افزود: شیوه شهادت سردار املاکی یک درس بزرگ برای انسان دوستی و آزادی خواهی است و نمایش از خودگذشتگی این شهید آئینه تمام نمای ایثار و شهادت است.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه گفتمان از خودگذشتگی و ایثار را باید از شهید «املاکی‌ها» آموخت، گفت: روایت‌های دفاع مقدس یک کلاس درس برای دنیای بشر است.
سردار نقدی، دنیای فعلی را گذرگاه برشمرد و افزود: دنیا و زندگی منزلگاه نیست و معبری برای خودسازی است و قدرشناسی، خودسازی و خداشناسی محور اصلی رسیدن به منزلگاه واقعی است.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه دشمن از مکتب الهی و قرآنی ایران اسلامی می ترسد، گفت: اقتدار ایران اسلامی به قدرت معنوی و اعتقادی وابسته است و دشمن از این روحیه اعتقادی و الهی پایه می‌هراسد.
سردار نقدی با اشاره با حمله رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمن با هزاران شبکه مستهجن و منحرف رسانه‌ای به جنگ با ارزش‌های والای الهی و اعتقادی آمده است.
فرهنگ ایثار و شهادت در لایه‌های مختلف جامعه ترویج شود
وی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در لایه‌های مختلف جامعه، افزود: دشمن از تزریق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌هراسد و می‌خواهد جلوی این پمپاژ اعتقادی و معرفتی را بگیرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه، هوشیاری و بصیرت را راه نجات جامعه در مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای و ضدفرهنگی دشمن برشمرد و اضافه کرد: مردم ایران با هوشیاری و بصیرت از تمام فتنه‌ها، دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها سربلند بیرون آمده است.
سردار نقدی با اشاره به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی، بیان کرد: ایجاد صدها پژوهشکده تحقیقاتی، وحدت ننگین رهبران دنیا و تشکیل اتاق جنگ روانی و رسانه‌ای علیه نظام اسلامی در ماه‌های اخیر با هوشیاری مردم، شکست خورد.
وی با اشاره به جنبش‌های مردمی در فرانسه، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای اروپایی، افزود: کشورهایی که با ایجاد اغتشاش تصنعی در صدد بر هم زدن آرامش کشور بودند امروز خودشان در بستر آشوب‌ها می‌سوزند.
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به دغدغه مندی یک دهه‌ای رهبری معظم انقلاب در بخش تولید، اقتصاد و معیشت، بیان کرد: رهبری معظم انقلاب با نامگذاری سال‌ها با موضوع «تولید» کلیدواژه مهمی را به دولتمردان و مسئولان یادآور می‌شوند.
سفره و معیشت مردم با مذاکره تأمین نمی‌شود
سردار نقدی با اشاره به نگاه و سیاست برون نگری دولت قبلی در اداره کشور، اضافه کرد: دولت گذشته آب خوردن مردم را هم به مذاکره و نتایج برجام گره زد و اقتصاد کشور را به بن بست کشاند.
وی با بیان اینکه سفره و معیشت مردم با مذاکره تأمین نمی‌شود، افزود: راه پیشرفت کشور اتکا به توان داخلی و تبعیت از گفتمان رهبری است.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه عدم رعایت ارزش‌ها آسیب زننده است، گفت: در دهه گذشته کشور از عدم توجه به ارزش‌ها آسیب دیده است.
سردار نقدی با بیان اینکه توجه به ارزش‌ها باید در تولید، اشتغال و اقتصاد پیاده سازی شود، اضافه کرد: ارزش‌های اعتقادی باید در سبک زندگی، تولید، اقتصاد و معیشت نقش آفرین شود.
وی با بیان اینکه تفکر شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است، افزود: تا زمانی که تفکر شهید املاکی‌ها در کشور حکم فرما است هیچ احدی جرأت نگاه چپ به کشور را ندارد.