واکنش جهاد اسلامی فلسطین به تخریب منازل شهروندان فلسطینی

به گزارش سردبیر پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام صهیونیست ها هرگز نخواهد توانست روحیه ایستادگی ملت فلسطین را تضعیف کند. جهاد اسلامی عنوان کرد: جنایت تخریب منزل دو اسیر دربند زندان های رژیم صهیونیستی، نشان […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام صهیونیست ها هرگز نخواهد توانست روحیه ایستادگی ملت فلسطین را تضعیف کند.
جهاد اسلامی عنوان کرد: جنایت تخریب منزل دو اسیر دربند زندان های رژیم صهیونیستی، نشان دهنده ورشکستگی دشمن و تلاش نافرجام او برای ترمیم وجهه تخریب شده خود است.
این جنبش فلسطینی تاکید کرد: تروریسم رژیم صهیونیستی در برابر جامعه بین الملل و تجاوز مستمر به غزه، جنین، بیت المقدس و کرانه باختری، هرگز برای این رژیم در سرزمین ما امنیت ایجاد نخواهد کرد و نبرد ما در دفاع از کرامت و آزادیمان متوقف نخواهد شد.
جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه سیاست تخریب منازل هرگز منجر به تخریب روحیه مقاومت در میان ملت فلسطین نخواهد شد، خواستار حمایت از خانواده های شهدا و اسیران شد.
گفتنی است، نظامیان صهیونیست شب گذشته منزل دو اسیر فلسطینی به نام های «صبحی ابو شقیر صبیحات» و «اسعد الرفاعی» را در شمال کرانه باختری تخریب کردند.
بهانه مسئولان رژیم صهیونیستی برای تخریب منزل این دو اسیر فلسطینی، اجرای عملیات در یک شهرک صهیونیست نشین عنوان شده است.

منبع : مهر نیوز