واکنش حزب الله به حمله رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد. حزب الله لبنان ضمن تسلیت شهادت تیسیر الجعبری و برخی دیگر از فرماندهان جهاد اسلامی در جریان حمله رژیم صهیونیستی به غزه، به جنبش جهاد اسلامی فلسطین، همبستگی گروههای مقاومت فلسطین […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد.
حزب الله لبنان ضمن تسلیت شهادت تیسیر الجعبری و برخی دیگر از فرماندهان جهاد اسلامی در جریان حمله رژیم صهیونیستی به غزه، به جنبش جهاد اسلامی فلسطین، همبستگی گروههای مقاومت فلسطین را ستود.
در این بیانیه حزب الله ضمن تاکید بر وحدت مواضع گروههای فلسطینی اعلام کرد: وحدت عامل اساسی پیروزی بر دشمن است.
حزب الله لبنان در این بیانیه آورده است: ما بر حمایت دائمی و ثابت از ملت فلسطین و قرار گرفتن در کنار این ملت مظلوم و مقاومت شجاع آن برای آزادی سرزمین فلسطین و اسیران و تحقق اهداف مشروع آن تاکید می‌کنیم. ما از همه اقدامات و گام‌های اتخاذ شده فرماندهی جهاد اسلامی در واکنش به حمله و جنایت رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم.
حزب الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد: ملت فلسطین که جانفشانی زیادی کرده است هرگز این جنایت شنیع و ناجوانمردانه اسرائیل خدشه‌ای در عزمش وارد نخواهد شد و این جنایت عزم ملت فلسطین را برای ادامه راه تا تحقق پیروزی و آزادسازی سرزمین فلسطین راسخ‌تر از قبل خواهد کرد.

منبع : مهر نیوز