واکنش طارمی به جدایی بازیکنان از پورتو و به ثمر رساندن دو گل

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم فوتبال پورتو شب گذشته کار خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ پرتغال با دیدار برابر ماریتیمو آغاز کرد و با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ برنده از زمین خارج شد. در این بازی که به میزبانی پورتو و در ورزشگاه دراگائو آغاز شد، مهدی طارمی مهاجم ایرانی از […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم فوتبال پورتو شب گذشته کار خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ پرتغال با دیدار برابر ماریتیمو آغاز کرد و با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ برنده از زمین خارج شد. در این بازی که به میزبانی پورتو و در ورزشگاه دراگائو آغاز شد، مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت و دو گل برای تیمش به ثمر رساند.
طارمی در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او در این خصوص گفت: از همه برای این جایزه تشکر می‌کنم. برای این کار تلاش می‌کنم و برای تیم سخت کار می‌کنم. این خوب است.
وی با اشاره به حمایت هواداران پورتو و پر بودن استادیوم در این مسابقه تاکید کرد: وقتی در مقابل هواداران خود بازی می‌کنیم، تیم همیشه بسیار هیجان زده است. آنها برای باشگاه پورتو باورنکردنی و بسیار مهم هستند.
مهاجم ایرانی پورتو در واکنش به جدایی چند بازیکن این تیم در نقل و انتقالات تابستانی و ادامه درخشش پورتو بدون این نفرات هم تصریح کرد: ما یک تیم هستیم. مهم نیست چه کسی گل می‌زند، چه کسی شروع می‌کند، چه کسی روی نیمکت است و چه کسی بازی نمی‌کند. ما یک تیم به معنای واقعی کلمه هستیم.
طارمی درباره به ثمر رساندن چهار گل در دو بازی (دو گل برابر توندلا در سوپرجام و دو گل مقابل ماریتیمو) گفت: وظیفه من گلزنی است و همیشه بهترین تلاشم را می‌کنم.