واکنش فدراسیون کانادا به اظهارات «ترودو» درباره بازی با ایران

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود قبل از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی کانادا می رود. این بازی بامداد روز ۱۶ خرداد (به وقت ایران) در شهر ونکوور کانادا برگزار می شود. انجام این مسابقه انتقاد ضمنی «جاستین ترودو» نخست وزیر این […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود قبل از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی کانادا می رود. این بازی بامداد روز ۱۶ خرداد (به وقت ایران) در شهر ونکوور کانادا برگزار می شود.
انجام این مسابقه انتقاد ضمنی «جاستین ترودو» نخست وزیر این کشور را در پی داشت. به نوشته سایت torontosun، ترودو گفت: این انتخاب فدراسیون کانادا بوده است. به نظرم این ایده خیلی خوبی برای دعوت از تیم ملی ایران به کانادا نبود اما این چیزی است که برگزار کنندگان باید درباره اش توضیح بدهند.
این اظهارات واکنش «ساندرا گیج» مدیر دفتر بازاریابی فدراسیون فوتبال کانادا را به دنبال داشت. ساندرا گفت: ما در فدراسیون فوتبال کانادا به قدرت ورزش و توانایی آن در گرد هم آوردن افراد با پیشینه‌ها و عقاید سیاسی مختلف برای یک هدف مشترک اعتقاد داریم.
وی افزود: ایران یکی از ۳۲ فدراسیون شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و فوتبال کانادا همچنان از تمامی پروتکل های بین المللی در برگزاری این مسابقه پیروی می کند. ما روی آماده سازی تیم ملی مردان خود برای رقابت در صحنه جهانی متمرکز هستیم.