واکنش نصیرزاده به قرارداد «خمز» و درخواست جذب چند بازیکن تراکتور

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم فوتبال تراکتور پس از قطع همکاری با «بردیف» سراغ «پاکو خمز» اسپانیایی رفت و هر چند با این مربی از استقلال شکست خورد و از دور رقابتهای حذفی کنار رفت، اما عملکرد خمز مورد توجه و حمایت مسئولان باشگاه قرار گرفته است. با این حال خبرهایی مبنی بر پیشنهاد […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم فوتبال تراکتور پس از قطع همکاری با «بردیف» سراغ «پاکو خمز» اسپانیایی رفت و هر چند با این مربی از استقلال شکست خورد و از دور رقابتهای حذفی کنار رفت، اما عملکرد خمز مورد توجه و حمایت مسئولان باشگاه قرار گرفته است.
با این حال خبرهایی مبنی بر پیشنهاد تیم فوتبال خیخون (قبل از انتخاب سرمربی جدید) به خمز مطرح شده بود که مدیرعامل باشگاه تراکتور این پیشنهاد را رد و تاکید کرد که «خمز» تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند.
هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان این مطلب افزود: بعد از آنکه تراکتور با خمز به نتایج قابل قبولی دست پیدا کرد و عملکرد او مورد توجه همه قرار گرفت، خبرهای نادرستی در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شد که هیچکدام صحت ندارد.
وی در واکنش به پیشنهاد باشگاه خیخون به سرمربی تراکتور گفت: زمانی که این خبر منتشر شد خود خمز هم نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که هیچ پیشنهادی در این باره نداشته است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد مدت قرارداد این سرمربی اسپانیایی گفت: قرارداد او باشگاه تراکتور دو فصل ورزشی است و قطعا تا پایان قرارداد با ما خواهد بود و هیچ بندی هم مبنی بر داشتن حق فسخ در این قرارداد وجود ندارد. حتی در صورتی هم که پیشنهادی به این مربی برسد که تصمیمی برای جدایی باشد باید نظر موافق باشگاه جلب شود.
نصیرزاده با تاکید بر این که خمز یک مربی حرفه ای و یکی از مربیان مقید و منظمی است که به فوتبال ایران آمده است گفت: وضعیت همکاری ما کاملا حرفه ای و نزدیک به هم و دوستانه است. مطالبی که در این مورد منتشر می شود صحت ندارد و بیشتر برای فضاسازی است. به همین خاطر تاکید می کنم که خمز با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.
وی در مورد جذب بازیکن خارجی برای تقویت خط حمله تیم تراکتور نیز گفت: مذاکراتی را با یکی از بازیکنان اروپایی انجام داده ایم که در یوفا بازی می کند و تعداد گل هایی هم که زده با خواسته ما همخوانی دارد. تا زمانی که به ایران نیاید نام او را اعلام نمی کنیم اما بازیکن با کیفیت و قابل قبولی است.
هوشنگ نصیرزاده در واکنش به درخواست مهدی رحمتی و تیم آلومینیوم اراک برای جذب بازیکن جوان تیم تراکتور نیز گفت: «آریا کیا» جزو بازیکنان مستعداد فوتبال ایران است که از زمان حضور خمز فرصت بازی بیشتری هم به او داده شده و سرمربی هم به کارش اعتماد و اعتقاد بالایی دارد. برای همین قطعا با تراکتور به کارش ادامه خواهد داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد نقل و انتقالات زمستانی تیم تراکتور نیز گفت: چند بازیکن هستند که جوز سرمایه ها و استعدادهای تراکتور به شمار می روند اما فرصت بازی کمی به آنها می رسد. از آنجایی که قصد داریم این بازیکنان را به عنوان سرمایه برای آینده تراکتور حفظ کنیم، مذاکراتی برای انتقال قرضی آنها صورت گرفته و احتمالا دو بازیکن ما به تیم های دیگر منتقل خواهند شد.