واکنش گروههای فلسطینی به عملیات شرق تل آویو

به گزارش سردبیر پرس، گروههای فلسطینی در واکنش به عملیات شرق تل آویو در بیانیه و اظهارنظرهای جداگانه این عملیات را به ملت فلسطین تبریک گفتند و آن را نشانه ای از تزلزل عمق امنیتی رژیم صهیونستی دانستند. جنبش فلسطینی المجاهدین در واکنش به این عملیات اعلام کرد که این عملیات از زمان اجرای عملیات […]

به گزارش سردبیر پرس، گروههای فلسطینی در واکنش به عملیات شرق تل آویو در بیانیه و اظهارنظرهای جداگانه این عملیات را به ملت فلسطین تبریک گفتند و آن را نشانه ای از تزلزل عمق امنیتی رژیم صهیونستی دانستند.
جنبش فلسطینی المجاهدین در واکنش به این عملیات اعلام کرد که این عملیات از زمان اجرای عملیات تل الربیع در نوع خود بی نظیر بوده است و نشان داد که امنیت رژِیم صهیونیستی موقت است و در برابر چنین عملیات فداکارانه سست و آسیب پذیر است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس نیز با تبریک این عملیات آن را حق قانونی و بدیهی ملت فلسطین در دفاع از خود دانست و تاکید کرد که واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی تا زمان نابودی اسرائیل حق بدیهی ملت فلسطین است.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز این عملیات را دلیلی بر پایبندی ملت فلسطین به مقاومت دانست.
جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد که اسرائیل باید مسئولیت جنایت های خود را بپذیرد و این عملیات واکنش طبیعی در برابر خونریزی های این رژیم است.
گردانهای شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح و نیز کمیته های مردمی مقاومت به مردم فلسطین تبریک گفتند.

منبع : مهر نیوز