واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات به افراد فاقد مسکن در شهرستان ساوه

محمدکاظم آب پیکر در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به اولویت اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی گفت: فعالیت‌های عمران روستایی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در امور کالبدی و عمران و آبادی روستاها محسوب می‌شود. وی افزود: پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در روستاهای بخش […]

محمدکاظم آب پیکر در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به اولویت اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی گفت: فعالیت‌های عمران روستایی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در امور کالبدی و عمران و آبادی روستاها محسوب می‌شود.
وی افزود: پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در روستاهای بخش نوبران با باز پرداخت ۲۰ ساله با کارمزد ۵ درصد از برنامه‌های بنیاد مسکن شهرستان ساوه برای مقاوم سازی و ساخت مسکن روستایی می‌باشد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساوه تصریح کرد: در شهرهای غرق آباد و نوبران افراد فاقد مسکن با ثبت نام در سامانه فرم ج سبز با سکونت ۵ ساله به هر دو خانوار یک قطعه زمین رایگان داده خواهد شد و پرداخت تسهیلات ساخت مسکن ۳۰۰ میلیون تومانی با باز پرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۱۸ درصد از برنامه‌های بنیاد مسکن شهرستان ساوه در شهرهای غرق آباد و نوبران خواهد بود.