ورزش همگانی باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جواد بازرگان ظهر شنبه در جلسه مجمع فدراسیون ورزش‌های همگانی سالروز سوم خردادماه را گرامی داشت و گفت: تاریخ نشان داده است که مقاومت همواره نتیجه‌بخش بوده، هر چند با هزینه‌هایی همراه باشد. وی با بیان اینکه سوم خرداد روز ماندگار و تاثیرگذار در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جواد بازرگان ظهر شنبه در جلسه مجمع فدراسیون ورزش‌های همگانی سالروز سوم خردادماه را گرامی داشت و گفت: تاریخ نشان داده است که مقاومت همواره نتیجه‌بخش بوده، هر چند با هزینه‌هایی همراه باشد.
وی با بیان اینکه سوم خرداد روز ماندگار و تاثیرگذار در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر از وقایع مهم تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش همگانی باید در جامعه و میان خانواده ها نهادینه شود، گفت: باید به هر بهانه‌ای خانواده‌ها را به سمت ورزش سوق دهیم و در این بین توجه به ورزش همگانی بیش از پیش حائز اهمیت است.
بازرگان تاکید کرد: از اعضای هیئت ورزش‌های همگانی استان انتظار داریم با توجه به گستردگی کار در این عرصه، هموار پای کار باشند.
وی افزود: متاسفانه وضعیت اقتصادی و شرایط کرونایی شرایطی را ایجاد کرد تا مردم به لحاظ روحی وضعیت مناسبی نداشته باشند.
وی با بیان اینکه زندگی ماشینی و کم‌تحرکی باعث به وجود آمدن چاقی در افراد و بروز بسیاری از بیماری‌ها شده است، تصریح کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا آحاد جامعه بتوانند به سمت ورزش سوق یابند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: باید برای توسعه ورزش‌های همگانی مدیریت و تلاش لازم در دستور کار قرار گیرد.