ورود ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو به استان ایلام

سرهنگ حسین نجفی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: با هدف جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، ۶۰ تیم امدادی و پلیس راه در نقاط حادثه ساز جاده‌های استان مستقر شده‌اند. وی افزود: خبرهای ناخوشایند از تصادفات جاده‌ای این روزها کام مردم را تلخ کرده است، متاسفانه با افزایش تصادفات در بازده زمانی امسال […]

سرهنگ حسین نجفی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: با هدف جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، ۶۰ تیم امدادی و پلیس راه در نقاط حادثه ساز جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

وی افزود: خبرهای ناخوشایند از تصادفات جاده‌ای این روزها کام مردم را تلخ کرده است، متاسفانه با افزایش تصادفات در بازده زمانی امسال نسبت به سال گذشته مواجه هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی ایلام عنوان کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل اصلی حوادث جاده‌ای استان است که تاکنون ۱۴ نفر را در استان ایلام به کام مرگ فرستاده است.

وی ادامه داد: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ خودرو به استان ایلام تاکنون ورود پیدا کرده‌اند، ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد.

نجفی اضافه کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز، انحرافات به چپ و خستگی و خواب آلودگی متاسفانه علت عامه تصادفات در این مدت و بازده زمانی است.

وی گفت: امسال میزان تردد در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده که این عامل ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را از سوی رانندگان دو چندان می‌کند.

منبع : مهر