وزیر ورزش و جوانان به همدان سفر می‌کند

سردبیر پرس/همدان سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت برای افتتاح و بهره برداری چند طرح عمرانی و اقتصادی روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه به استان همدان سفر می‌کند. علیرضا صفی زاده در گفت‌وگو با سردبیر پرس، ضمن […]

سردبیر پرس/همدان سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت برای افتتاح و بهره برداری چند طرح عمرانی و اقتصادی روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه به استان همدان سفر می‌کند.
علیرضا صفی زاده در گفت‌وگو با سردبیر پرس، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت همزمان با دهه مبارک فجر برای افتتاح و بهره برداری چند طرح عمرانی و اقتصادی به استان همدان سفر خواهد کرد.

وی افزود: این سفر روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه انجام می شود و قرار است علاوه بر استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز وی را در این بازدیدها همراهی کنند.

صفی‌زاده بیان کرد: افتتاح پایگاه سلامت قاسم آباد، افتتاح گلخانه سیفی و سبزیجات در شهرک گلخانه ای بوعلی و بهره برداری از سالن باستانی مریانج از اهم برنامه های دکتر سجادی در سفر به استان همدان خواهد بود.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: این نخستین سفر دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان به استان همدان خواهد بود که پیش‌بینی می شود سفر اوی یک روزه باشد.

انتهای پیام