وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در اسرع وقت به مجلس معرفی شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام مجید نصیرایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: از سفرهای رئیس جمهور به مناطق مختلف کشور تشکر می کنم چرا که امید زیادی را در دل مردم ایجاد کرده است و امیدوارم با قوت و کیفیت ادامه داشته باشد. وی بیان کرد: دولت سیزدهم […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام مجید نصیرایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: از سفرهای رئیس جمهور به مناطق مختلف کشور تشکر می کنم چرا که امید زیادی را در دل مردم ایجاد کرده است و امیدوارم با قوت و کیفیت ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: دولت سیزدهم در آغاز کار خود بسیاری از مسائل را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و همه شاهد بودیم این دولت توانست مساله کرونا را به خوبی کنترل و مدیریت کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دولت می خواهم که هر چه سریع تر مدیران استان هایی که هنوز انتخاب نشده اند انتخاب کند تا این استان ها هم تعیین تکلیف شوند.
نصیرایی اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش بلاتکلیف است و با سرپرست مدیریت می شود که دولت باید در اسرع وقت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

منبع : خبرگزاری مهر