وضعیت فشار گاز در آمل نسبتا مناسب است/ توزیع ۱۲ هزار لیتر نفت

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید عباس حسینی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان که صبح دوشنبه ۲۶ دی ماه در محل این فرمانداری برگزار شد، با قدردانی از همکاری شهروندان، واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان در مدیریت مصرف گاز، از نانوایی ها و دیگر واحدهای صنفی خواست که برای روزهای آینده […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید عباس حسینی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان که صبح دوشنبه ۲۶ دی ماه در محل این فرمانداری برگزار شد، با قدردانی از همکاری شهروندان، واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان در مدیریت مصرف گاز، از نانوایی ها و دیگر واحدهای صنفی خواست که برای روزهای آینده از سوخت دوم استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته با افت گاز در شهرستان آمل به تبع استان مازندران مواجه شدیم اما همکاری واحدهای تولیدی و شهروندان موجب شد بتوانیم قطعی گاز را در شهرستان مدیریت کنیم، تصریح کرد: امیدواریم با ادامه روند مدیریت مصرف توسط شهروندان، بتوانیم بدون قطعی گاز، روزهای آینده را سپری کنیم.
حسینی با بیان اینکه افت فشار گاز در شهرستان آمل از ۲۰ دی ماه آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد، بیان کرد: برای مدیریت مصرف از همان ابتدا، گاز، واحدهای تجاری، تالارها، اصناف، ادارات، مدارس و بانک ها قطع شده است.
وی افزود: در واحدهای تولیدی و صنفی درخواست کردیم که از سوخت دوم استفاده کنند و حجم بالایی از سوخت توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی در اختیار متقاضیان قرار گرفت که براساس آمار این شرکت، یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر گازوییل و ۱۲هزار لیتر نفت سفید از ابتدای امسال در این شهرستان توزیع شده است.
حسینی یادآور شد: هم اکنون وضعیت شهرستان به لحاظ افت فشار گاز نسبتا مناسب است و امیدواریم با روند صرفه جویی شهروندان، روزهای آتی نیز با آرامش و بدون قطعی گاز سپری شود.

منبع : مهر نیوز