وضعیت مجتمع فرهنگی رامسر پرپیچ و خم شده است

حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه تمرکز خود را روی تکمیل پروژه‌های نیمه کاره قراردادیم، افزود: رامسر از آن دسته از شهرستان‌هایی است که وضعیت مجتمع فرهنگی و هنری آن پرپیچ و خم شده است. وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکل مجتمع گفت: هماهنگی‌هایی از طریق […]

حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه تمرکز خود را روی تکمیل پروژه‌های نیمه کاره قراردادیم، افزود: رامسر از آن دسته از شهرستان‌هایی است که وضعیت مجتمع فرهنگی و هنری آن پرپیچ و خم شده است.
وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکل مجتمع گفت: هماهنگی‌هایی از طریق واحد حقوقی و استانداری برای رفع آن داریم.
وی با اظهار اینکه قرار بود مجموعه به نام ارشاد سند خورد، گفت: این پروژه که سابقه ۱۸ ساله دارد متوقف شده است در حالی که باید به گونه‌ای عمل کرد که سبب خیر و صلاح برای شهر و هنرمندان باشد.
جوادی زمان آغاز ساخت این پروژه را از اوایل دهه ۸۰ ذکر کرد و گفت: در همان سال برای این پروژه ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شد و با توجه به اینکه ساخت مجتمع متوقف است، بسیاری از اعتبارات در نظر گرفته شده برگشت خورده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه حدود ۲۵ میلیارد تومان از اعتبار ساخت پروژه برگشت خورده است، گفت: تکمیل این پروژه و رفع مشکلات آن نیازمند اقدام جهادی است.
وی با اظهار اینکه تفاهمنامه ای با میراث فرهنگی برای واگذاری داریم، گفت: متأسفانه میراث به تعهداتش عمل نکرد و آن را زیرپا گذشته است و با پیگیری‌های واحد حقوقی در اسرع وقت این مشکل مجتمع حل می‌شود.

منبع : مهر نیوز