وعده فرمانده سپاه به سیل زدگان فیروزکوه

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار حسین سلامی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده فیروز کوه در جمع مردم این مناطق اظهار ضمن تقدیر از زحمات استاندار تهران گفت: استاندار تهران حدود هشت روز است، در مناطق سیل زده حضور دارد و دیگر فرمانداران و فرمانده سپاه و گروه‌های جهادی و نیروهای […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار حسین سلامی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده فیروز کوه در جمع مردم این مناطق اظهار ضمن تقدیر از زحمات استاندار تهران گفت: استاندار تهران حدود هشت روز است، در مناطق سیل زده حضور دارد و دیگر فرمانداران و فرمانده سپاه و گروه‌های جهادی و نیروهای امدادی نیز پای کار هستند.
وی با بیان این که سیل اخیر تجربه اول ما نیست، گفت: حادثه‌هایی مثل زلزله بم، سرپل ذهاب و دیگر نقاط، سیل‌هایی مثل خوزستان و… را پشت سر گذاشته‌ایم، عشقمان به کمک در این مسئله کامل است یعنی این نیست که شما را رها کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به سیل زدگان با بیان این که «پای کارتان هستیم»، تاکید کرد: این حوادث پیش می‌آید، الان کاری به جز همین کاری که دوستان جهادی در حال انجام آن هستند نمی‌شود انجام داد، اما مطمئن باشید، تا سامان دهی زندگی شما در کنارتان هستیم،.
وی گفت: به شما قول می‌دهیم، تا آخرین لحظه خروج از این گل و لای و ان شاءالله زندگی عزیزانمان سامان پیدا نکند، شما را ترک نمی‌کنیم، هیچ چیزی به غیر از آرامش شما آرزوی ما نیست.
سلامی افزود: تمام استان و سپاه همه امکانات خود را بسیج کرده و باز هم از مؤسسات و وزارتخانه‌ها پیگیر هستیم، البته الان با توجه به اینکه محیط محدود است امکان اضافه کردن تجهیزات بیشتر وجود ندارد، چیزی که به ما کمک می‌کند صبر و حوصله شما است.