پاسخگویی به مردم و سعه صدر در اولویت کاری مدیران باشد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در نشست با ائمه جمعه استان کردستان که با موضوع بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هرگاه خداوند، بنده‌ای را برای امور بندگانش برگزیند، برای این کار سینه‌اش را گشاده گرداند و چشمه‌های حکمت به دل او […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در نشست با ائمه جمعه استان کردستان که با موضوع بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هرگاه خداوند، بنده‌ای را برای امور بندگانش برگزیند، برای این کار سینه‌اش را گشاده گرداند و چشمه‌های حکمت به دل او سپارد و علم را به کمال بر او الهام کند و از این پس دیگر در پاسخی درمانده نگردد و در تشخیص ثواب، سرگشته نشود.
وی افزود: این روایت برای امامان جمعه، خطبا و مدیران بسیار راه‌گشا است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: هر کار و مسئولیتی تقدس خاص خود را دارد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی تصریح کرد: باید مسئولان آستانه تحمل خود را بالا برده و در برابر انتقادات سعه صدر داشته باشند.
وی افزود: اگر مسئولان نمی‌توانند مشکلات مردم را برطرف کنند، حداقل پاسخ تلفن‌هایشان را بدهند چرا که پاسخ ندادن به مشکلات مردم کلاس و مد نیست بلکه پاسخگویی به مردم کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی بر ضرورت دوری از حسادت، تنگ‌نظری و غرور تأکید کرد و گفت: باید انسان بن‌مایه‌اش را از لحاظ اخلاقی و معرفتی قوی کند.
وی تصریح کرد: انتظار داریم ائمه جمعه استان در خطبه‌های نماز جمعه با مطالعه به بیان مطالب جدید، نکات اخلاقی، معرفتی و مسائل روز بپردازند.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: مدیر و کسی که شرح صدر داشته و از علم برخوردار باشد، توانایی پاسخ‌گویی به مردم را خواهد داشت.

منبع : مهر نیوز