پایان بررسی صلاحیت داوطلبین شورای روستاهای دماوند در هیأت اجرایی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسین رحیمی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند بررسی صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی روستاها در هیأت اجرایی به پایان رسیده است اظهار داشت: بنابراین طی روزهای آتی بررسی صلاحیت‌ها در هیأت نظارت دو بخش مرکزی و رودهن آغاز خواهد شد. رحیمی گفت: هیأت‌های نظارت بخش‌ها […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسین رحیمی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند بررسی صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی روستاها در هیأت اجرایی به پایان رسیده است اظهار داشت: بنابراین طی روزهای آتی بررسی صلاحیت‌ها در هیأت نظارت دو بخش مرکزی و رودهن آغاز خواهد شد.
رحیمی گفت: هیأت‌های نظارت بخش‌ها در محیطی آرام و به دور از هیاهوی سیاسی و فشارهای بیرونی بررسی پرونده‌های داوطلبین را در دستور کار قرار خواهند داد.
هیأت‌های نظارت بخش‌ها باید مراقب باشند تا در روند بررسی قبل از مهلت قانونی از هرگونه اظهارنظر در خصوص صلاحیت افراد خودداری نمایند تا نتیجه بررسی در پایان مهلت مقرر به‌صورت رسمی و قانونی از طریق ثبت در سامانه جامع انتخابات به هیأت اجرایی بخش اعلام تا از طریق بخشداری به داوطلبین اعلام شود.
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در دماوند بیان داشت: تاکید ما در هیأت نظارت حفظ شأن و آبروی داوطلبین است. عدم احراز صلاحیت بدین معناست که شخص در آن مسؤلیت شایستگی حضور ندارد.
وی عنوان داشت: گاهاً برخی به اشتباه و با تصورات درونی خود تأیید نشدن افراد را به موضوعات مختلف نسبت می‌دهند که این نوع برخورد بسیار مبتدی و غیر حرفه ای ست.