پرداخت ۱۸ میلیون تومان کمک هزینه دارو به مددجویان تویسرکانی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جلال نانکلی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته هلال احمر در جمع خبرنگاران بابیان اینکه چهار کپسول اکسیژن ساز توسط خیرین و چهار کپسول اکسیژن ساز توسط هلال احمر همدان به هلال احمر تویسرکان اهدا شده است، افزود: کار خیرین بسیار خداپسندانه بوده و تاکنون به ۷۵ نفر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جلال نانکلی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته هلال احمر در جمع خبرنگاران بابیان اینکه چهار کپسول اکسیژن ساز توسط خیرین و چهار کپسول اکسیژن ساز توسط هلال احمر همدان به هلال احمر تویسرکان اهدا شده است، افزود: کار خیرین بسیار خداپسندانه بوده و تاکنون به ۷۵ نفر از افراد بیمار این کپسول‌ها امانت داده شده است.
نانکلی خاطرنشان کرد: در طرح همای رحمت ۲۵۰ بسته غذایی در بین خانواده‌های محروم توزیع شده و ۶۰۰ بسته غذایی، حمایتی با همت نماینده شهرستان از محل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توسط هلال احمر تویسرکان توزیع شده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان از برپایی پویش (من یک داوطلب هستم) در فضای مجازی، تقدیر از مدافعان سلامت و توزیع ۱۵۰ بسته غذایی بین خانواده‌های محروم در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت خبر داد و تاکید کرد: تویسرکان سال گذشته رتبه اول (جشنواره هلال خندان) و رتبه اول استانی (جشنواره رفیق خوشبخت من) و (جشنواره چلچراغ) را کسب کرده است.
نانکلی از اهم برنامه‌های هفته هلال احمر نام برد و افزود: فراخوان جشنواره نقاشی در فضای مجازی، دیدار مسئولان با امام جمعه و فرماندار، تب سنجی و غربالگری، غبارروبی گلزار شهدا، رژه خودرویی و مانور دور میزی با موضوع سازماندهی تیم‌های امدادی خبر داد.
نانکلی با تاکید بر اینکه ۲۵ مأموریت جاده‌ای توسط جمعیت هلال احمر تویسرکان انجام شده است، تصریح کرد: یک مأموریت کوهستان، بیش از سه مأموریت آب‌گرفتگی و آتش سوزی و یک مأموریت کوهستان و رسیدگی به حادثه قتل روستای مراد آباد به کمک فعالان هلال احمر با نجات ۲۱ مصدوم و ۱۲ نفر انجام شده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان یادآور شد: ۱۰ خانه هلال در تویسرکان فعالیت دارند و در حال رایزنی و صحبت برای ایجاد و آموزش تیم سیلاب در تویسرکان هستیم که امیدواریم هرچه زودتر این امر به نتیجه مطلوب برسد.