پرداخت ۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به واحدهای گردشگری ایلام

به گزارش سردبیر پرس، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: با شیوع کرونا ویروس، از مجموع ۳۰۰ واحد گردشگری در سطح استان ۱۴۷ واحد متقاضی دریافت تسهیلات شدند که ۱۱۵ واحد موفق به دریافت این وام شدند. وی افزود: مبلغ ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات به این بخش اختصاص یافته بود که در نهایت چهار […]

به گزارش سردبیر پرس، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: با شیوع کرونا ویروس، از مجموع ۳۰۰ واحد گردشگری در سطح استان ۱۴۷ واحد متقاضی دریافت تسهیلات شدند که ۱۱۵ واحد موفق به دریافت این وام شدند.
وی افزود: مبلغ ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات به این بخش اختصاص یافته بود که در نهایت چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به واحدهای متقاضی پرداخت شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام یادآور شد: واحدهایی که مشکل ضمانت برای دریافت تسهیلات داشتند به دلیل نوع قسط‌بندی و بازپرداخت از دریافت وام انصراف دادند.
شنبه زاده تصریح کرد: همچنین یک هزار و ۱۹۳ مورد ثبت نام دریافت تسهیلات در حوزه صنایع دستی کارگاهی یا خانگی در سامانه ثبت شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام افزود: در مجموع مبلغی بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به متقاضیان اعطا شده و بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغی پس از موج چهارم کرونا وام این افراد تا شهریور امهال خواهد شد.