پرسپولیس در سالن و چمن تمرین کرد

به گزارش سردبیر پرس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت تمرین شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی و در دو بخش زمین چمن و سالن بدنسازی برگزار کردند. بازیکنان ابتدا در زمین چمن حاضر شدند و پس از دویدن و برنامه‌های هوازی، در سالن بدنسازی مجموعه حضور یافته و به مدت ۴۵ […]

به گزارش سردبیر پرس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت تمرین شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی و در دو بخش زمین چمن و سالن بدنسازی برگزار کردند.
بازیکنان ابتدا در زمین چمن حاضر شدند و پس از دویدن و برنامه‌های هوازی، در سالن بدنسازی مجموعه حضور یافته و به مدت ۴۵ دقیقه طبق برنامه‌های کادر فنی به زدن وزنه پرداختند. تمرین امروز به مدت یک ساعت و سبک انجام شد.
امید عالیشاه و حامد پاکدل زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند. سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی قرار داشتند.
تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از بازی با ذوب آهن برگزار و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد.
پرسپولیس روز دوشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر، میهمان تیم ذوب آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.