پرونده سریال‌های قومیتی روی میز «سریالیست»

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «سریالیست» در چهارمین قسمت با حضور عوامل سریال «نوروز رنگی» همراه است و در بخش پرونده هفته نیز به سریالهای قومیتی می پردازد. در این قسمت از «سریالیست» که امشب پنجشنبه ۱۴ مرداد روی آنتن می رود، پدرام کریمی میزبان علیرضا مسعودی (علی […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «سریالیست» در چهارمین قسمت با حضور عوامل سریال «نوروز رنگی» همراه است و در بخش پرونده هفته نیز به سریالهای قومیتی می پردازد.
در این قسمت از «سریالیست» که امشب پنجشنبه ۱۴ مرداد روی آنتن می رود، پدرام کریمی میزبان علیرضا مسعودی (علی مشهدی) کارگردان و بازیگر سریال «نوروز رنگی» است و یوسف تیموری دیگر بازیگر این سریال نیز به برنامه می آید.
در بخش نوستالژی بیوک میرزایی بازیگر پیشکسوت به بهانه مرور خاطرات سریال محبوب «روزگار جوانی» به برنامه می آید. سریال خاطره انگیزی که پس از قریب به سه دهه فصل تازه آن در حال ساخت است.
اجرای بخش پرونده این هفته را علی عامل هاشمی برعهده دارد و به سریالهایی می پردازد که با محوریت قومیت ها ساخته شده است.
سری جدید «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
منبع : مهر نیوز