پروژه‌های عمرانی حاجی‌آباد و پارسیان به بهره‌برداری رسید

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های حاجی‌آباد و پارسیان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، همزمان با هشتمین روز از دهه فجر طرح‌های عمرانی در شهرستان‌های حاجی‌آباد و پارسیان به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان پارسیان با همراهی مدیر کل حراست استانداری، رئیس سازمان صمت استان و جمع دیگری از مدیران دستگاه‌های اجرایی با استقبال فرماندار شهرستان و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان وارد این شهرستان در غرب استان شد.

ایرج حیدری در سفر به شهرستان پارسیان غربی ترین شهرستان استان پروژه‌های متعددی در بخش‌های مختلف عمران شهری، مخابراتی، برق رسانی، آموزشی، گاز رسانی، صنعتی، ورزشی، آبرسانی و… افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

معاون استاندار هرمزگان پروژه روشنایی و آسفالت معابر شهر پارسیان با اعتباری بالغ بر هشتصد میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

ایرج حیدری در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان پارسیان طرح‌های مخابراتی این شهرستان شامل، FTTH دشتی و پارسیان، راه اندازی مرکز تلفن کوشکنار و غورزه، کابل کشی شهرک‌های بنیاد مسکن، اجرای ۱۰ کیلومتر فیبر کشی و ارتقاء سایت‌های موبایل به ۳G را با همراهی مدیرکل حراست استانداری و فرماندار شهرستان پارسیان با اعتباری بیش از ۷ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همچنین طرح‌های برق رسانی این شهرستان شامل شبکه فشار ضعیف هوایی به طول ۲۰۲۹ متر، فشار ضعیف زمینی به طول ۴۰۰ متر ، فشار متوسط هوایی به طول ۸۷۷۶ متر، چراغ روشنایی معابر و ۲۴ پست برق هوایی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

همزمان با چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر ۹ پروژه به نمایندگی از ۶۳ پروژه شهرستان حاجی آباد توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در این شهرستان افتتاح شد.

با بهره برداری از ۶۳ پروژه دهه مبارک فجر در شهرستان حاجی آباد با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان برای ۱۹۵۶ نفر در این شهرستان اشتغالزایی می‌شود.

نازنین شیبانی تذرجی صبح امروز در نخستین برنامه سفر به شهرستان حاجی آباد، کارخانه ساخت انواع جعبه و محفظه پلاستیکی برای حمل و نقل و بسته بندی کالاها سرچاهان این شهرستان را افتتاح کرد.

همچنین کارخانه ساخت انواع جعبه و محفظه پلاستیکی برای حمل و نقل و بسته بندی کالاها با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در سرچاهان شهرستان حاجی آباد افتتاح شد با بهره‌برداری از این پروژه برای ۵ نفر اشتغالزایی خواهد شد.