پزشکی قانونی سخت ترین شرایط زندگی مردم را تجربه می کند

به گزارش سردبیر پرس، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد در ارتباط مجازی با کارکنان سازمان پزشکی قانونی گفت: کارشناسان پزشکی قانونی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم آسیب دیده و رنجور که در سخت ترین شرایط به این سازمان مراجعه می کنند تنگناها و سختی ها […]

به گزارش سردبیر پرس، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد در ارتباط مجازی با کارکنان سازمان پزشکی قانونی گفت: کارشناسان پزشکی قانونی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم آسیب دیده و رنجور که در سخت ترین شرایط به این سازمان مراجعه می کنند تنگناها و سختی ها را بیش از دیگران درک می کنند و مشکلات مردم را از نزدیک لمس می کنند.
وی با اشاره به شرایطی که بیماری کرونا در دو سال اخیر برای کشور رقم زده است، اظهار داشت: در دوره همه گیری کرونا بسیاری از خانواده ها داغدار شده و عزیزان خود را از دست دادند و این موضوع در کنار مشکلات اقتصادی و معیشتی موجب شده در جامعه گرد رخوت، ناامیدی، سوگواری و مصیبت پاشیده شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات بسیاری از مشکلات امروز را برطرف می کند، تصریح کرد: انتخابات ۱۴۰۰ در شرایطی برگزار می شود که به واسطه برخی ناکارآمدی های انباشته شده و بی تدبیری ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور را با بحران های خاصی مواجه کرده است.
وی افزود: مردم در شرایط بحرانی همواره خوب عمل کرده اند و نشان داده اند که هرچند سفره هایشان کوچک شده و جوانان و فرزندانشان بیکاری را تجربه می کنند اما همچنان به آرمان های نظام و انقلاب پایبند هستند.
این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه مردم هیچگاه از اهداف انقلابی خود کنار نکشیده اند، خاطرنشان کرد: مردم ما همان کسانی هستند که با حضور میلیونی در مراسم تشییع سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند و امروز هم ما به مردم در میدان نیاز داریم که در پای صندوق های رأی حاضر شوند.
وی افزود: حضور پرشور و باشکوه مردم در روز انتخابات بدون شک تو دهنی محکمی به دشمنان نظام خواهد بود که فکر می کنند انقلاب ما از درون در حال فروپاشی است.محمدبیگی ادامه داد: ما باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رآی شرایط را برای روی کار آمدن دولتی عدالت محور و سلامت محور فراهم کنیم تا دولتی سرکار بیاید که در کارنامه خود سابقه مبارزه با فساد و فساد گریزی داشته باشد.
وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته تلاش های زیادی برای توسعه کشور انجام شده است، افزود: در سال های اخیر به دلیل مشکلات فراوان و فشارهای داخلی و خارجی و نیز عدم اعتماد به “ما می توانیم” و “توان داخلی”، شاهد افت شدید سرمایه اجتماعی در کشور بوده ایم؛ موضوعی که تا کنون به این شدت سابقه نداشته است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: امروز در کنار دولت مردمی و کارآمد برای رفع مشکلات، به حمایت های مردمی و ارتباط موثر دولت و مردم نیاز داریم که از جمله آن کمک های خیرین در عرصه های مختلف است موضوعی که در سال های مغفول مانده و با فراهم شدن زمینه آن بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد با حضور پرشور مردم در روز ۲۸ خرداد در انتخابات، دولتی جهادی و انقلابی با محوریت بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان و کمک اقشار جوان روی کار بیاید و در پایان دهه کرامت شاهد انتخاب دولتی خدمتگذار باشیم.

منبع : مهر نیوز